رییس «گلدن گلوب» در ۶۸ سالگی درگذشت/ علت مرگ نامعلوم

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، لورنزو سوریا رییس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، همان سازمانی که مسئولیت برگزاری جوایز گلدن گلوب را بر عهده دارد روز جمعه 7 آگوست در خانه اش در لس آنجلس از دنیا رفت. سوریا هنگام مرگ 68 سال داشت.

در بیانیه انجمن مطبوعات خارجی هالیوود آمده است: سوریا یکی از اعضای محبوب صنعت سرگرمی و انجمن هالیوود بود، ما از فقدان او ناراحت هستیم. در بیانیه این انجمن علت درگذشت لورنزو سوریا مشخص نشده است.

لورنزو سوریا روزنامه نگار اهل کشور آرژانتین به تازگی به عنوان رییس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برگزیده شده بود، او در میانه راه سومین دوره ریاست خود بر این انجمن قرار داشت.

در زندگینامه لورنزو سوریا آمده است او با وجود تولد در کشور آرژانتین بخش مهم زندگی اش را در شهر میلان و در کشور ایتالیا گذراند. سوریا پس از پیوستن به دانشگاه به عنوان روزنامه نگار در مجله خبری اسپرسو در کشور ایتالیا فعالیت کرد. وی در سال ۱۹۸۹ به انجمن مطبوعات خارجی هالیوود پیوست و به مدت ۲۴ سال به عنوان عضو در آنجا خدمت کرد.

سوریا پیش تر بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ و ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ دوبار به عنوان رییس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود فعالیت کرد. سوریا در دو سال اخیر رییس هیات مدیره انجمن مطبوعات خارجی هالیوود بود.

انتهای پیام/