تمام حاشیه‌های این روزهای رامبد جوان/ از تعطیلی برنامه تا بازگشت «خندوانه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۶
صبا گزارش می دهد؛

تمام حاشیه‌های این روزهای رامبد جوان/ از تعطیلی برنامه تا بازگشت «خندوانه»

رامبد جوان از احتمال آغاز پخش فصل جدید «خندوانه» در آبان ماه و ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، رامبد جوان از چهره‌های سینما و تلویزیون ۱۰ اسفندماه بود که در صفحه رسمی خود در فضای مجازی از ساخت نشدن فصل جدید «خندوانه» به دلیل کرونا خبر داد. وی از همان زمان و در دوران کرونا برای آنکه مردم را تشویق کند تا در خانه بمانند برنامه «خونه بازی» را در فضای مجازی راه انداخت که در همان زمان توانست مخاطبان نسبتا زیادی را با خود همراه کند.

وی چندی پیش در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از برگزاری یک مسابقه اینترنتی با نام «استندآپ شو» خبر داد و جزییات و فراخوان آن را اعلام کرد. این مسابقه قرار بود از اول مردادماه به صورت آنلاین برگزار شود اما در چند روز گذشته برخی رسانه‌ها اعلام کردند که تلویزیون به رامبد جوان اجازه پخش این برنامه را نداده و این مسابقه قرار است در قالب برنامه «خندوانه» روی آنتن برود.

رامبد جوان شب گذشته ۱۶ مردادماه به گمانه زنی‌ها و صحبت‌های مطرح شده درباره این برنامه واکنش نشان داد.

وی در صفحه شخصی خود نوشت: «با عذرخواهی از همه عزیزانی که در استندآپ‌شو با ما همراه بودن، داورهای محترم سرکار خانم ویشکا آسایش و سروش صحت عزیز، همه همکاران و عوامل پشت صحنه، تمام شرکت‌کننده‌های محترم و دوستانی که برای شرکت در مسابقه ویدیو ارسال کرده بودن، اسپانسرهای محترم و تماشاچیانی که منتظر پخش برنامه بودن، مسابقه‌ی اینترنتی استندآپ شو تعطیل شد و احتمالا به خندوانه که حدود آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می‌شه. با نام خنداننده شوی ۳ و البته بزرگ‌تر و خفن‌تر و با فرصت بیشتر برای کمدین‌های جوان. به احتمال زیاد به تعداد پذیرفته‌شدگان هم اضافه خواهد شد. چه جوریش رو بعداً می‌گم.»

جوان همچنین به سریال شبکه نمایش خانگی که قرار است بسازد، اشاره کرد و نوشت: «سریالی رو برای نمایش خانگی خواهم ساخت به اسم «شاخ» که ماجرای شکل‌گیری یک گروه موسیقی جوان و پرانرژی و مصممه. دیرتر اطلاعات بیشتر بهتون خواهم داد. یکی از نکات جذابش اینه که ۵ تا جوان ۲۰ تا ۲۵ سال که هنوز هیچ‌کدام پا به جهان حرفه‌ای نداشتن نقش‌های اصلی رو بازی خواهند کرد. همچنان مشغول تست گرفتن از هنرجوهای بازیگری و البته نوازندگان جوان هستیم.(این راه فعلا ادامه داره)»

این کارگردان در ادامه در انتقاد نسبت به خبرهای منتشر شده درباره فعالیت‌های خود اعلام کرد: «جدیدا اخبار پرت‌وپلا راجع به کارهام در بعضی از بسترهای خبری منتشر شده که به دوستان علاقه مند عرض می‌کنم موضوعات کاریم رو خودم از صفحه‌م منتشر می‌کنم و اونچه که غیر از اینجا منتشر می‌شه (در صورت مغایرت با موضوعات منتشر شده در صفحه‌ی من) قطعا اشتباه و بی اساسه.»

نوشته‌های این برنامه ساز تلویزیونی در فضای مجازی این گمانه زنی را قوت می‌بخشد که تلویزیون به دلیل آنکه این روزها برنامه‌های زیادی برای جذب مخاطب ندارد و شاید نمی‌خواهد برند خود را از دست بدهد، جلوی پخش مسابقه «استندآپ شو» را گرفته است. البته نباید جدال این رسانه را با فضای مجازی نادیده گرفت.

حال با احتمال اینکه این مسابقه به برنامه «خندوانه» منتقل می‌شود باید منتظر ماند و دید چه تغییری در روند مسابقه ایجاد می‌شود چراکه ساخت مسابقه در تلویزیون راحت نیست و باید با سازوکارهای آن هماهنگ بود.

همچنین باید دید ترکیب داوران این مسابقه تغییر می‌کنند یا نه چراکه این روزها افرادی هستند که مایل به همکاری با تلویزیون نیستند.

جوان در بخش‌های دیگر این یادداشت اشاره‌هایی به مباحث روز از جمله «التهاب ناشی از گرانی و بیکاری»، «اخبار کرونا»، «لزوم استفاده از ماسک» و «انتقاد از برخی واکنش‌ها نسبت به حادثه بیروت» داشته است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است