۸۴ «تازه نفس» در شبکه شما

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، هشتاد و چهار نفر از 21 شهر مختلف، در قالب 21 گروه، رقابت خود را دنبال می‌کنند، ورزشکارانی از شهرهای مختلف استان مازندران همچون ساری، نکا، بهشهر، قائمشهر، بابل، بندپی، زیراب، چالوس، نور، محمودآباد، نوشهر، رامسر، تنکابن، سیمرغ، سوادکوه شمالی، جویبار، پل سفید، میاندرود، فریدونکنار، مرزن آباد و رویان که هر یک حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

«تازه نفس» در سه مرحله در دل جنگل، کوه و دریای مازندران برگزار می‌شود و ۲۱ گروه ورزشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت ۶ تیم برتر به مرحله نهایی و فینال صعود می‌کنند.

در این مسابقه هفت رقابت در جنگل، پنج برنامه در دریا و سه رقابت دیگر در محیط کوه گنجانده شده و شرکت‌کنندگان در روزهای مختلف سال و در گوناگونی‌های طبیعت مازندران با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

«تازه نفس» دارای یک مجری اصلی است، این مجری همراه با داور که فردی آشنا به مسابقات ورزشی در طبیعت است و در واقع مبدع و معرفی کننده این نوع رقابت‌ها به شمار می‌رود، در طول مسابقه توضیحاتی را به مخاطبان می‌دهد.

این مسابقه تلویزیونی با حضور 84 نفر ورزشکار و مربی در دل طبیعت ناب مازندران، شرکت‌کنندگان را به چالش می‌کشد البته هدف، ایجاد رقابت میان جوانان شهرهای مختلف است که با هم و در فضایی دوستانه به مصاف هم می‌روند.

«تازه نفس» از تولیدات صدا و سیمای مرکز مازندران است که پخش آن از پنجشنبه هفته جاری روزهای فرد ساعت 17 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/