کارگردان هندی رییس هیات داوران جشنواره فیلم اندونزی شد

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، راج‌کومار هیرانی کارگردان هندوستانی ریاست جشنواره بین‌المللی فیلم اندونزی «MIFFest» امسال را برعهده گرفت.

او با پیوستن به کیم هیونگ‌کو فیلمبردار کره‌ای فیلم «خاطرات قتل»(2003)، سیسیلیا ییپ بازیگر هنگ‌کنگی فیلم «این چیزها نامش عشق است»(1991)، جوکو انوار کارگردان اندونزیایی فیلم «بردگان شیطان»(2017) و هو یوهانگ فیلمساز مالزیایی اعضای تیم داوری جشنواره فیلم امسال اندونزی را تشکیل خواهند داد.

برنده بزرگ دوره قبلی این جشنواره کانتمیر بالاگوف روس بود که با اولین فیلم خود با نام «نزدیکی» سه جایزه این جشنواره شامل عنوان بهترین فیلم را از آن خود کرد.

هیرانی خالق فیلم هندی «سه احمق»(2009) است که محبوب‌ترین کمدی بالیوودی ساخته شده در خارج از هند محسوب می‌شود و با امتیاز 8.2 از 10 در پایگاه سینمایی IMDB جزو ده فیلم پرفروش سینمای این کشور قرار دارد. 

جشنواره بین‌المللی فیلم مالزی سال 2017 و به نیت نمایش آثار بین‌المللی به مخاطبان اندونزیایی و همچنین معرفی و گسترش استعدادها در صنعت رو به روشد سینمای این کشور، برپا شده است. سینمای اندوزی سال گذشته میلادی صعودی چشمگیر را تجربه کرد و فیلم ترسناک «Munafik 2» با فروشی 9 میلیون دلاری رکورد فروش در تاریخ این کشور را جا به جا کرد.

سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم اندونزی از 20 جولای آغاز می‌شود.

اشکان مزیدی