یک نمایشنامه خارجی آماده اجرا دارم/ امکان اجرای مجدد «یک ساعت آرامش» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳
جواد روشن در گفتگو با صبا:

یک نمایشنامه خارجی آماده اجرا دارم/ امکان اجرای مجدد «یک ساعت آرامش»

جواد روشن نویسنده و کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه یک نمایشنامه خارجی را برای اجرا به تئاتر شهر پیشنهاد داده است از احتمال اجرای مجدد «یک ساعت آرامش» خبر داد.

یک نمایشنامه خارجی آماده اجرا دارم/ امکان اجرای مجدد «یک ساعت آرامش»جواد روشن که به تازگی نمایش «یک ساعت آرامش» را در تماشاخانه روی صحنه داشته است درباره امکان اجرای مجدد آن به خبرنگار صبا گفت: خوشبختانه «یک ساعت آرامش» با استقبال خوب تماشاگران آغاز و به پایان رسید و در طول اجرا نیز از مخاطبان این نمایش بازخوردها و نظرات خوبی دریافت کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال مخاطب ما هم این احساس را داریم که هنوز علاقه مندانی هستند که می خواهند این نمایش را ببینند لذا بی‌میل نیستیم شرایطی مهیا شود که در یک زمان و مکان مشخص «یک ساعت آرامش» را مجدد به صحنه ببریم.
روشن درباره اینکه آیا در اجرای مجدد از همین عوامل استفاده می کند، توضیح داد: هدف مان این است که بتوانیم این نمایش را با همین گروه یک بار دیگر اجرا کنیم.

 

کارگردان «خرس» در مورد کارهای جدیدش اینگونه خبر داد: در حال حاضر چند متن جدید برای اجرا دارم که یکی از آنها را در سال گذشته به مجموعه تئاتر شهر ارایه داده بودم و منتظر مهیا شدن شرایط برای اجرای آن هستم.
وی در مورد جزییات و ژانر نمایش جدید خود گفت: این نمایشنامه اقتباسی با ترجمه آبتین گلکار است که فضای کمدی دارد.
روشن در پاسخ به اینکه آیا باز هم از چهره ها در تئاتر جدیدش استفاده می‌ کند، بیان کرد: هنوز چیزی مشخص و نهایی نیست پس نمی توانم در مورد آن اظهارنظر قطعی کنم ولی یک گروه مشخص مدنظر دارم.
نویسنده نمایشنامه «اینجا خانه من است» درباره استفاده از چهره ها مانند امیرمهدی ژوله که بازیگر «یک ساعت آرامش» بود نیز عنوان کرد: بازیگران چهره می توانند به دیده شدن یک اثر کمک کنند ولی این موضوع به شرایط تولید برمی گردد و باید دید در آن زمان کدام یک از افراد می توانند انتخاب شوند.
عکس کنار خبر از ناصر جعفری است.
مجتبی جلیلوند

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است