نگاهی به واقعه غدیرخم در «برکه نیلوفر» رادیو نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸

نگاهی به واقعه غدیرخم در «برکه نیلوفر» رادیو نمایش

همزمان با فرا رسیدن عید غدیرخم، ویژه برنامه «برکه نیلوفر» از رادیو نمایش روی آنتن می‌رود.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، همزمان با فرا رسیدن عید غدیرخم، ویژه برنامه «برکه نیلوفر» از رادیو نمایش پخش می‌شود.
بابک صفی خانی نویسنده و کارگردان ویژه برنامه «برکه نیلوفر» درباره این برنامه گفت: در این برنامه از زاویه‌ای متفاوت به واقعه غدیرخم می‌پردازیم.

وی ادامه داد: این یک برنامه ترکیبی – نمایشی – تحلیلی است که نظر افراد مخالف با این واقعه را نیز مطرح می‌کند سپس با شواهد تاریخی و تکیه بر احادیث و آنچه که در آیات قرآن کریم وجود دارد، ثابت می‌کند که این اتفاق رخ داده است و دقیقا همان چیزی است که شیعیان می‌گویند.

نویسنده ویژه برنامه «برکه نیلوفر» عنوان کرد: در واقع در این برنامه اول این سوال مطرح می‌شود که آیا آنچه که در حدیث معروف غدیرخم گفته شده، همان چیزی است که شیعیان می‌گویند یا نه و نهایتا با تحلیل و بررسی به نتیجه‌ای می‌رسیم که با عقیده شیعیان درباره این موضوع موافق است.

صفی خانی افزود: در این برنامه ما به غیر از عوامل حرفه‌ای رادیو مانند بازیگران، مجری و کارشناس برنامه، تعدادی مهمان از مردم عادی داریم که سوالاتشان را مطرح می‌کنند و کارشناس درباره سوال آن‌ها توضیح می‌دهد، همچنین چند نمایش نیز در این برنامه اجرا می‌شود.

برنامه رادیویی «برکه نیلوفر» به نویسندگی و کارگردانی بابک صفی خانی، تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست، اجرای معصومه عزیز محمدی، صدابرداری علی حاجی نوروزی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، کارشناسی حجت الاسلام محمدحسین اسفندیاری، دستیاری افشین ممیشی و با هنرمندی علی اصغر دریایی، حمید یزدانی ابیانه، محمد آقامحمدی و اکبر ملایی روز شنبه هجدهم مرداد ماه، ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است