آغاز تولیدات نمایشی در شبکه بین‌المللی الثقلین | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۰

آغاز تولیدات نمایشی در شبکه بین‌المللی الثقلین

شبکه الثقلین بنا بر اهداف تعیین شده تصمیم دارد برنامه‌های خود را با رویکردی نمایشی تولید و به مخاطبان عرب زبان خود عرضه کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه الثقلین، شبکه الثقلین با سابقه فعالیت در خارج از مرزهای ایران و کشورهایی همچون اردن، لبنان، عراق، یمن، مغرب، حاشیه خلیج فارس، عربستان در آسیا تا کشورهای آفریقایی همچون مصر، لیبی و همچنین از طریق پخش اینترنتی در اروپا و امریکا قصد دارد در آینده نزدیک، علاوه بر زبان عربی به زبان های دیگر نیز فعالیت کند.

شبکه الثقلین با تغییر رویکرد از برنامه‌های گفت‌وگومحور به سوی برنامه‌های نمایشی، مستند و سرگرم کننده با محوریت سبک زندگی اسلامی، وحدت امت اسلامی و نشر اسلام ناب حرکت کرده است.

در این راستا تولید برنامه‌هایی با محوریت مضامین اخلاقی و انسانی مشترک بین ادیان، تولید مستندهای سیاسی و تاریخی، تولید برنامه‌های شبانگاهی معنوی و انسانی با هدف ایجاد فضایی برای آرامش خانواده و فراهم آوردن فرصت تفکر و همچنین پرداختن به زنان و کودکان، نوجوانان و جوانان با تولیدات تخصصی برای آن‌ها و نیز برنامه‌هایی با محوریت اندیشه‌ سیاسی با جهت‌گیری‌های تعریف شده برای شبکه، در دستور کار شبکه قرار گرفته است.

در این میان با تهیه‌کنندگان، برنامه‌سازان و هنرمندان همکاری شده است و تمامی تولیدات شبکه الثقلین با بهره گرفتن از آیات قرآنی مرتبط انجام می‌گیرد.

پورتال اینترنتی شبکه الثقلین برای دسترسی مخاطبان به جدول پخش و توضیحات برنامه‌ها، آرشیو، لینک های دسترسی به صفحات شبکه در فضای مجازی و همچنین پخش زنده شبکه قابل دسترس است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است