محمد دوّلو عکاس پیشکسوت درگذشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵

محمد دوّلو عکاس پیشکسوت درگذشت

محمد دوّلو عکاس پیشکسوت حوزه موسیقی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش صبا به نقل از خانه موسیقی، محمد دَوّلو از عکاسان پیشکسوت موسیقی و ورزش کشورمان که سابقه‌ای طولانی در عکاسی از هنرمندان صاحب نام حوزه موسیقی ایرانی و چهره‌های فوتبال داشت، روز یکشنبه دوازدهم مرداد ماه درگذشت.

مرحوم دولو از جمله هنرمندانی بود که طی سال‌های متمادی در دو حوزه ورزش و موسیقی تصاویر متعددی را به ثبت رسانده بود. آیین بزرگداشت این هنرمند یک بار در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش ارتش در سال ۱۳۹۰ و یک بار در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم (نوای خرم) برگزار شده بود.

این هنرمند پیشکسوت در آیین نکوداشتی که چهاردهم مرداد ماه سال ۱۳۹۵ طی برگزاری مراسم افتتاحیه سومین جشنواره موسیقی نوای خرم صورت گرفت، گفته بود: «نزدیک به ۶۰ سال است که به طور مستمر با هنرمندان فعال عرصه موسیقی در ارتباط هستم و این باعث افتخار من است که موفق به عکاسی بسیاری از هنرمندان و استادان این عرصه شدم. جالب اینکه خیلی از هنرمندانی که امروزه به عنوان استاد و مدرس موسیقی مشغول به فعالیت هستند، عزیزانی بودند که من در دوره کودکی، زمانی که در اردوهای مدرسه حضور پیدا می‌کردند، عکاسی می‌کردم و امروز باعث مباهات و افتخار من است که در میان برخی از آن‌ها حضور پیدا کرده‌ام.»

خبرگزاری صبا درگذشت وی را به خانواده ایشان و جامعه هنری تسلیت می گوید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است