فیلمی می‌سازم تا مردم را شاد کند/ فراخوان برای انتخاب بازیگران نوجوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۹
ابوالفضل جلیلی در گفتگو با صبا:

فیلمی می‌سازم تا مردم را شاد کند/ فراخوان برای انتخاب بازیگران نوجوان

ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما درباره معتقد است در شرایط فعلی نوجوانان و جوانان نیاز به امید به آینده و شادی دارند.

ابوالفضل جلیلی که در سکوت خبری پیش تولید فیلم جدید خود را آغاز کرده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره ژانر و موضوع آن گفت: مدت‌هاست که در فکر ساخت فیلمی هستم که بتواند نوجوانان و مردم را کمی شاد کند. نسل جدید نوجوان و جوان ما دچار یک اندوه پنهان شده است و همه ما وظیفه داریم تا امید و نشاط را به آنها تزریق کنیم. ژانر من در سینما نوجوان بوده و فیلم جدیدم هم درباره آنهاست.

وی ادامه داد: کار جدید من هم در راستای همین موضوع است و مدتی می شود که نگارش آن را به پایان رسانده‌ام. از آنجایی که مهم‌ترین و سخت‌ترین کار در فیلم‌های من انتخاب بازیگر است یک فراخوان عمومی منتشر کردم تا بازیگران نوجوان فیلمم را بتوانم از میان مردم عادی کوچه و بازار انتخاب کنم. قصه فیلم به نحوی است که نوجوانان معمولی با چهره عادی می خواهد اما متاسفانه شکل ظاهر بیشتر جوانان و نوجوانان دستکاری شده است.

این کارگردان سینما که پس از فیلم «حافظ» در سال ۸۵ دوباره ساخت اثر جدیدی را کلید زده است، اظهار کرد: هنوز برای پروانه ساخت اقدامی انجام نداده‌ام زیرا ترجیح می دهم همه کارهای فیلم‌ را جلو ببرم و سپس برای پروانه ساخت اقدام کنم. فیلم‌های من معمولا فیلم‌هایی نیستند که تهیه کنندگان سرمایه‌دار سینما بخواهند روی آنها سرمایه‌گذاری کنند مخصوصا در حال حاضر که در سینما پول حرف اول و آخر را می زند.

وی توضیح داد: فیلم‌های قبلی من هم با حمایت نهادهای فرهنگی از جمله فارابی ساخته شده‌اند و به دلیل مشکل بودجه همیشه من مجبور بوده‌ام خیلی از کارهای فیلمم را خودم انجام دهم. من شخصا هم علاقه‌مند فیلم‌های کم خرج و جمع و جور هستم به همین دلیل خیلی هزینه نهایی آثار من با اعداد و ارقام سینمایی همخوانی ندارد.

جلیلی در پایان درباره نام اثر جدید خود هم عنوان کرد: هنوز اسمی برای آن انتخاب نکرده‌ام اما فکر می کنم این فیلم با همه آثار قبلی من متفاوت است و می تواند موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

امید پویانفر

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است