«کشتی پهلوگرفته» سیدمهدی شجاعی را بشنوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹

«کشتی پهلوگرفته» سیدمهدی شجاعی را بشنوید

کتاب گویای «کشتی پهلو گرفته» نوشته سیدمهدی شجاعی و با صدای نویسنده کتاب از تازه‌های انتشارات نیستان است.

به گزارش صبا کتاب «کشتی پهلو گرفته» نوشته سیدمهدی شجاعی از آثار کلاسیک ادبی و دینی سال‌های پس از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و انتشارات کتاب نیستان این اثر را به صورت یک کتاب گویا در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

این کتاب که تا کنون نزدیک به هفتصد هزار نسخه از آن در پنجاه و پنج نوبت انتشار به فروش رسیده است، روایتی است از مصائبی که بر حضرت فاطمه زهرا (س) در سال‌های پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) رفته است.

کتاب ضمن مروری بر نقاط عطف حیات حضرت فاطمه زهرا (س) در روایت مصائب زندگی ایشان از زبان اطرافیانشان و نیز شخص خودشان استفاده کرده است که این مسئله به جذابیت اثر بسیار افزوده است.

«کشتی پهلو گرفته» از ۱۴ فصل تشکیل شده است و راوی اول شخص در هر کدام از فصول، یکی از وابستگان حضرت فاطمه (س) هستند؛ فصل اول حضرت رسول، فصل دوم حضرت خدیجه (س)، فصل سوم خود حضرت زهرا (س)، فصل چهارم حضرت علی(ع)، فصل پنجم امام حسن (ع)، فصل ششم امام حسین (ع)، فصل هفتم مجدداً حضرت زهرا (س)، فصل هشتم حضرت زینب (س)، فصل نهم فضّه، فصل دهم حضرت ام کلثوم (س)، فصل یازدهم اسماء، فصل دوازدهم برای بار سوم حضرت فاطمه (س)، فصل سیزدهم مجدداً حضرت علی(ع) و فصل چهاردهم آسمان راوی کتاب می‌شوند.

سی دی کتاب گویای «کشتی پهلو گرفته» از تازه‌ترین تولیدات انتشارات کتاب نیستان است. این کتاب گویا با صدای سیدمهدی شجاعی و با قیمت ۳۲ هزار تومان منتشر شده و حجم آن نزدیک به ۷ ساعت است و برای علاقه‌مندان به آثار شجاعی ترکیبی از متن و صدای او را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است