پایان فیلمبرداری «کوسه» زیر سایه پروتکل‌های بهداشتی/ به فجر نمی‌رویم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۴

پایان فیلمبرداری «کوسه» زیر سایه پروتکل‌های بهداشتی/ به فجر نمی‌رویم

فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی روز گذشته در لوکیشنی در نیاوران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی روز گذشته درحالی در لوکیشنی در نیاوران به پایان رسید که مهدی هاشمی، مهران احمدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا و محمدجواد جعفرپور بازیگران این سکانس پایانی بودند.

فضای لوکیشن پشت صحنه فیلم سینمایی «کوسه» مثل خیلی از پشت صحنه های دیگر تحت تاثیر بحران کرونا بود و تمام گروه سعی داشتند تاجایی که ممکن است پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بعد از چند برداشت از پلان‌های خارجی بازی مهران احمدی و سیما تیرانداز رو به روی هم و مهدی هاشمی و بهناز جعفری همچنین ریحانه پارسا و مجمدجواد جعفرپور که در جلوی در لوکیشن در خیابان ضبط می‌شد، فیلم سینمایی «کوسه» تقریبا به آخر خط رسید و گروه پشت صحنه همراه با کارگردان و تهیه کننده در قسمت دیگری از لوکیشن جمع شدند تا کارگردان با کیک و هدیه ای از آنها تشکر کند و مراسم پایان فیلمبرداری «کوسه» رسما برگزار شود.

علی عطشانی: منتظر بهترین فرصت برای اکران هستیم

علی عطشانی در گفتگویی با خبرنگار سینمایی صبا درمورد کار در شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: برای اینکه نگرانی ما از حفظ سلامت بازیگران و سایر عوامل فیلم کم شود، با یک شرکت پزشکی قراردادی بستیم و با تجهیزات پزشکی از زمان پیش تولید در کنار ما بودند و در تمام روزهای فیلمبردای کاملا در لوکیشن مستقر شدند. جلوی در ورود به لوکیشن تونل ضدعفونی گذاشته شد تا تمام عوامل هنگام ورود از این تونل رد شوند تا با کمترین آلودگی احتمالی و ریسک کرونا به فضای کار برسد.

او ادامه داد: همچنین به کمک این گروه پزشکی هر روز از عوامل تست قلب، درجه تب و فشار خون گرفته می‌شد. محیط هم ضدعفونی مداوم داشت و بازیگران فقط زمانی که جلوی دوربین بازی داشتند ماسک‌شان را درمی آوردند.

هرچند شنیده می‌شد عطشانی قصد دارد فیلم سینمایی «کوسه» را تا جشنواره ملی فیلم فجر امسال نگه دارد و به جشنواره عرضه کند، اما این کارگردان درمورد چنین تصمیمی گفت: من قصد ندارم فیلم را تا جشنواره ملی فیلم فجر نگه دارم و در بهترین فرصت آن را اکران می‌کنیم.

محمد احمدی: قصد نداریم «کوسه» را به جشنواره فجر بفرستیم/ احتمال اکران نوروزی

محمد احمدی تهیه کننده «کوسه» درمورد برنامه ای که برای اکران درنظرگرفته اند و احتمال شرکت در جشنواره ملی فیلم فجر گفت: ما قصد نداریم «کوسه» را به جشنواره ملی فیلم فجر بفرستیم و فکر می‌کنیم بهترین حالت این است که در نوروز پیش رو اکران شود و از نظر ما آن موقع بازه زمانی خوبی برای این فیلم است که فضای کمدی دارد.

او در ادامه درباره تفاوت هزینه های فیلمسازی در شرایط کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: ما از ابتدای کار بیش از هرچیز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی فکر می‌کردیم و هرچیزی که می‌توانست به آسودگی خیال ما از نظر سلامت بودن همه اعضای گروه فیلمسازی کمک کند به کار می‌بردیم مثل تونل ضدعفونی، تب سنجی، اندازه گیری فشارخون و… همه هر دو ساعت یک بار ماسک هایمان را عوض می‌کردیم و تا امروز که مراحل پایانی کار است، مشکلی پیش نیامده و احتمالا ما در این کار موفق بوده ایم.

احمدی در پایان درمورد پیش بینی خود از میزان استقبال مخاطبان از فیلم سینمایی «کوسه» در زمان اکران گفت: به هرحال ما فیلمی ساخته ایم که خودمان دوستش داریم و  فکر می‌کنم «کوسه» ویژگی‌هایی دارد که جزو فیلم‌های پرفروش خواهد بود و مخاطب را به سینماها می آورد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوسه» از اوایل تیرماه سال جاری در لوکیشنی در نیاوران آغاز شد. در این فیلم  «آسیا تاشکین»، بازیگر کشور ترکیه و «آن ماری سلامه»، بازیگر لبنانی در کنار هنرپیشه های ایرانی به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده: سید محمد احمدی، علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، موسیقی: پوریا حیدری، پشتیبانی فنی: حیدر احسانی، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، مدیر امور بین‌الملل: امید چوگانی، مدیر تبلیغات: سید محمدصادق لواسانی، تیم تبلیغات: شراره داودی، مهسا مرزبان، عکاس و کارگردان فیلم پشت صحنه: بابک برزویه، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، کارشناس فیلمنامه بیتافیلم: سامان صادقی‌مهر، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.

فاطمه رستمی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000