کرونا وضعیت اقتصادی هنرمندان را خراب‌تر کرده است/ ایفای نقش در ۲ سریال | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸
محمود پاک‌ نیت در گفتگو با صبا:

کرونا وضعیت اقتصادی هنرمندان را خراب‌تر کرده است/ ایفای نقش در ۲ سریال

محمود پاک نیت می‌گوید ویروس کرونا بر زندگی بازیگران و همچنین درآمد اقتصادی آن‌ها تاثیر بدی گذاشته است،
محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود چنین عنوان کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی هستم و تهیه کنندگی حسن نجاریان هستم. حسین محجوب، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی و… از جمله بازیگرانی هستند که در این کار با آنها همبازی هستم.
وی گفت: در کنار «جشن سربرون» در سریال «گیلدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی هم حضور دارم. این سریال را که محمدرضا شفیعی تهیه می‌کند در شمال کشور جلوی دوربین رفته است.
بازیگر سریال «دخترم نرگس» درباره این مجموعه که به تازگی پخش آن از شبکه یک سیما به پایان رسیده است، گفت: بازی در این سریال را بسیار دوست داشتم چراکه کار توانست با مردم ارتباط برقرار کند. این سریال بار دیگر نشان داد اگر به سیمای استان‌ها اعتماد شود آن‌ها می‌توانند بانی کارهای خوبی باشند.
پاک نیت در پایان با بیان اینکه ویروس کرونا بر زندگی بازیگران نیز تاثیرات نامطلوب خود را گذاشته است، تاکید کرد: قطعا در حوزه بازیگری، نیز کم کاری آشکاری را شاهد هستیم، زیرا شیوع بیماری کرونا میزان تولیدات را پایان آورده است، همین مساله روی درآمد اقتصادی عوامل تولید از بازیگر گرفته تا افراد پشت دوربین نیز تاثیر بدی گذاشته است، البته شنیدم ارشاد کمک‌هایی را برای افراد آسیب پذیر در حوزه سینما در نظر گرفته است اما به شخصه در این رابطه کمکی دریافت نکرده‌ام.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است