ساخت فصل دوم «یکی از ما» به پایان رسید/ پخش در پاییز | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۹

ساخت فصل دوم «یکی از ما» به پایان رسید/ پخش در پاییز

تولید فصل دوم مجموعه مستند «یکی از ما» در 13 قسمت به پایان رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی خانه مستند، سال گذشته فصل اول مجموعه مستند «یکی از ما» از شبکه مستند سیما روی آنتن رفت. بلافاصله مقدمات تولید فصل دوم این مجموعه مستند  در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون تولید این مجموعه مستند ۱۳ قسمتی به پایان رسیده است.

مجموعه مستند « یکی از ما » درباره انسان‌هایی است که در مواجه با مشکلات جامعه خود دست روی دست نگذاشته بلکه به فکر چاره و عمل بوده‌اند. در این مستند به اینکه چگونه یک فرد یا گروه می‌تواند با مشارکت فعال و ایده‌های خلاقانه در زندگی خود و دیگران تغییرات مثبت ایجاد کند، پرداخته می‌شود.

فصل دوم مجموعه مستند «یکی از ما» توسط ۱۳ کارگردان مختلف در ۱۳ شهرستان ساخته شده که این سوژه‌ها همگی براساس میزان تاثیرگذاری این افراد در منطقه و محل زندگی خود انتخاب شده‌اند و ماریا ماوتی، نگین احمدی، زهرا شفیعی، مریم طالبی، محمدحسین شفیق، حمیدرضا مقصودی، محمدرضا دهستانی، محسن جعفری و یونس راشدی سازندگان قسمت‌های مختلف این مجموعه مستند هستند.

مهمترین نکته در فصل دوم مجموعه مستند «یکی از ما» حفظ هماهنگی ساختاری و روایی کار است و با وجود اینکه ۱۳ کارگردان مختلف ساخت آن را برعهده داشته‌اند، سعی تمامی قسمت‌ها از هماهنگی ساختاری و روایی مشترک برخوردار باشد تا مخاطب متوجه پیوستگی این مجموعه بشود.

فصل دوم مجموعه مستند «یکی از ما» به تهیه‌کنندگی عطا پناهی و مهدی مطهر تولید شده در خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به سفارش شبکه مستند سیما برای پخش در پاییز ۹۹ تولید شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است