تصویربرداری «مرضیه» پس از ورامین در تهران پیگیری می‌شود/ همزمانی مراحل فنی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۴
فلورا سام در گفتگو با صبا:

تصویربرداری «مرضیه» پس از ورامین در تهران پیگیری می‌شود/ همزمانی مراحل فنی

کارگردان مجموعه تلویزیونی «مرضیه» می گوید همزمان با گذشت 15 روز از تصویربرداری، مراحل فنی مانند موسیقی و مونتاژ در حال انجام است.

 فلورا سام در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین وضعیت مجموعه تلویزیونی «مرضیه» که کارگردانی آن را برعهده دارد، بیان کرد: با پایان مراحل پیش تولید «مرضیه» به کارگردانی من و تهیه کنندگی مجید اوجی، حدود ۱۵ روز پیش تصویربرداری این سریال در یکی از روستاهای شهرستان ورامین آغاز شد.

وی ادامه داد: داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه چهره خلیلی و امیرحسین صدیق از بازیگرانی هستند که در شهرستان ورامین جلوی دوربین رفته اند.

کارگردان سریال «مرضیه» با بیان اینکه از روز شنبه ۱۱ مرداد فیلمبرداری در تهران ادامه می یابد، عنوان کرد: تصویربرداری این سریال با توجه به قصه در مناطق مختلف تهران و در ۲۳ لوکیشن پیگیری می شود.

سام تاکید کرد: همزمان با تصویربرداری، مراحل فنی مانند مونتاژ و موسیقی نیز در حال انجام است.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که تصویربرداری سریال «مرضیه» چه زمانی به پایان می رسد، تصریح کرد: به احتمال زیاد تا نزدیک ماه محرم و رسیدن به زمان پخش تصویربرداری ادامه دارد و امیدواریم در زمان پخش مجبور به تصویربرداری نباشیم.  

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماهچهره خلیلی، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، نیلوفر شهیدی، مختار سائقی، شیوا خسرومهر و حسن زارعی از بازیگران این مجموعه هستند.

داستان «مرضیه» یک ملودرام اجتماعی است که ماجرایی از جامعه روز را به تصویر می‌کشد. مرضیه دکتر جوانی است که همسرش را از دست می دهد و ….

دیگر عوامل پشت دوربین «مرضیه» عبارتند از مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: کیوان یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: مسعود حقی و مشاور پروژه: حسن زارعی.

سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است