«قاتل بروسلی» در حال مذاکره با کمپانی خارجی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
بهمن گودرزی با صبا مطرح کرد:

«قاتل بروسلی» در حال مذاکره با کمپانی خارجی

کارگردان «قاتل بروسلی» از آخرین وضعیت ساخت این فیلم سینمایی و مذاکره با کمپانی خارجی برای مشارکت در ساخت آن خبر داد.

بهمن گودرزی کارگردان «قاتل بروسلی» که مدتی پیش پروانه ساخت آن را دریافت کرده بود ولی به دلیل نوسات دلار ساخت آن به تاخیر افتاد درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای خبرگزاری صبا عنوان کرد: به دلیل اینکه ۷۰ در صد فیلم قرار است در خارج از کشور فیلمبرداری شود، هزینه های تولید آن بسیار بالاست و قصد داریم با یک کمپانی خارجی مشارکت داشته باشیم که در این هفته مذاکرات انجام می شود.

وی به ۳۰ درصد فیلمبرداری فیلم در تهران اشاره کرد و ادامه داد: اگر این مشارکت با کشور خارجی انجام شود، مراحل بازبینی لوکیشن در کشور مورد نظر انجام و انتخاب بازیگران آغاز خواهد شد.

گودرزی با اشاره به اینکه فیلم محصول مشترک خواهد بود، اضافه کرد: باید حتما صحنه های فیلم در کشورهای خارجی فیلمبرداری شود و به همین دلیل زمان ساخت آن به دلیل نوسانات دلار به تاخیر افتاد.

کارگردان «شیش و بش»  در پایان درباره مضمون فیلم سینمایی «قاتل بروسلی» توضیح داد: «قاتل بروسلی» فیلمی کمدی اجتماعی به نویسندگی آرش قادری است که مضمونی جدید دارد و پیش بینی ما این است که اگر ساخته شود، می تواند اقبال عمومی را به دنبال داشته و رکوردشکن باشد.

فیلمنامه فیلم سینمایی «قاتل بروسلی» به نویسندگی آرش قادری، کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته سال ۹۷ پروانه ساخت خود را دریافت کرده بود.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است