«گل طلایی» خبرسازی می‌کند/ اجباری به جنجالی نشان دادن خبرها نداریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۳
شایان بهلولی در گفتگو با صبا:

«گل طلایی» خبرسازی می‌کند/ اجباری به جنجالی نشان دادن خبرها نداریم

شایان بهلولی یکی از تهیه‌کنندگان برنامه رادیویی «گل طلایی» درباره این برنامه ورزشی که از رادیو جوان روی آنتن می‌رود، توضیحاتی را ارایه داد.

شایان بهلولی یکی از تهیه‌کنندگان برنامه «گل طلایی» که از رادیو جوان روی آنتن می‌رود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره ایده شکل‌گیری این برنامه عنوان کرد: این برنامه رادیویی حدود ۴ ماه است که به صورت یک هفته درمیان به تهیه‌کنندگی من روی آنتن رادیو جوان می رود.

وی ادامه داد: تا پیش از این برنامه‌هایی بودند که اخبار مختلف را انعکاس می‌دادند اما هدف «گل طلایی» خبرسازی است و در واقع کار ما بعد از پخش برنامه آغاز می‌شود.

تهیه‌کننده «گل طلایی» با اشاره به اینکه این برنامه ارتباط گسترده‌ای با رسانه‌ها دارد، گفت: تا به حال نشده است که بعد از پخش برنامه خبر مربوط به آن در رسانه‌ها کار نشده باشد همچنین میزان محتوایی که از طریق این برنامه در حوزه ورزش پخش می‌شود، بسیار گسترده است.

بهلولی با بیان اینکه این برنامه اجباری به جنجالی نشان دادن خبرها ندارد، گفت: ما در «گل طلایی» به دنبال بازتاب واقعیت اتفاقات و جزییات ورزشی هستیم و استراتژی ما این است که شفاف و صادق باشیم.

وی درباره بخش‌های مختلف برنامه اظهار کرد: ما در «گل طلایی» سعی می‌کنیم که به قسمت های مختلف ورزش کشور بپردازیم. «بدون شرح» یکی از آیتم‌های برنامه است که بدون اظهارنظر، صحبت ورزشکاران و مسئولان ورزش کشور را پخش می‌کند. «ضربه آزاد» یکی دیگر از بخش‌های برنامه است که گفتگوی صریح و بدون مکث امیرحسین بابازاده با مجری برنامه است.

تهیه‌کننده «گل طلایی» ادامه داد: «توییت بال» که نگاهی به توییت‌های باشگاه‌های فوتبال در اروپا نگاهی دارد، از دیگر آیتم‌های برنامه است که دانیال دانشور آن را اجرا می‌کند. «ورزش طلایی» بخش دیگری از این برنامه رادیویی است که نگاهی به موضوعات غیر فوتبالی دارد.

بهلولی درباره استقبال مخاطبان از این برنامه تصریح کرد: عقبه ورزشی رادیو جوان، عقبه باتجربه‌ای است و سازندگان برنامه در این شبکه به دنبال ساخت برنامه‌های جوان‌پسند هستند. در «گل طلایی» نیز تلاش شده است که این نگاه حفظ شود تا مخاطب بیشتری را بتوانیم جذب برنامه کنیم.

وی درباره ویژگی‌های برنامه‌سازی حوزه ورزش در شبکه‌های رادیویی خاطرنشان کرد: حضور یک تیم مناسب و آشنا با مسایل ورزشی اولین ویژگی است که یک برنامه ورزشی رادیویی باید داشته باشد. آشنایی با علم ورزش دومین ویژگی برنامه‌های این حوزه است. بازاریابی محتوایی سومین ویژگی برنامه‌های ورزشی رادیویی است که می‌تواند محتوا را از داخل برنامه به بیرون پخش کند.

تهیه‌کننده «گل طلایی» در پایان با اشاره به اینکه دغدغه‌اش این است که این برنامه روزی به عنوان وسیع‌ترین و پرشنونده‌ترین برنامه رادیو شناخته شود، اظهار کرد: امیدوارم از این فرصتی که به تیم سازنده «گل طلایی» داده شده است، بتوانیم به نحو احسن بهترین استفاده را داشته باشیم.

این برنامه رادیویی به صورت یک هفته درمیان به تهیه‌کنندگی شایان بهلولى، اجرای امیرحسین بابازاده، برنامه‌ریزی حسن معین و گویندگی دانیال دانشور،  شنبه تا چهارشنبه به‌صورت زنده ساعت ۱۹ روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

یک نظر

  • مخاطب برنامه گل طلای هستم لطفا جهت احترام به ماخاطبتون یه تجدید در برنامه داشته باشید تیزر برنامه از اصل برنامه بیشتره 

جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    114/077/276/500
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    20/697/483/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    2/879/984/500
  • مست عشق
    پیش فروش 1/424/095/000