مهلت شرکت در برنامه تبادل انیمیشن کوتاه تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱
بر اساس اطلاعیه انجمن آسیفای ایران؛

مهلت شرکت در برنامه تبادل انیمیشن کوتاه تمدید شد

مهلت شرکت در برنامه تبادل انیمیشن کوتاه برای روز جهانی انیمیشن در سال ۲۰۲۰ تا ۱۱ شهریور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، مهلت شرکت در برنامه تبادل انیمیشن کوتاه برای روز جهانی انیمیشن در سال ۲۰۲۰ تا اول ماه سپتامبر میلادی تمدید شد.

آسیفای بین الملل از شعبه‌های آسیفا در کشورهای مختلف درخواست کرده است تا به ‌مناسبت بزرگداشت روز جهانی انیمیشن یعنی ۲۸ اکتبر و مقارن با هفتم آبان، امسال نیز مانند سال‌های گذشته آثار انیمیشن کوتاه کشور خود را با کشورهای دیگر به اشتراک بگذارند.

با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد، علاقه مندان برای شرکت در برنامه تبادل انیمیشن کوتاه برای روز جهانی انیمیشن در سال ۲۰۲۰  می‌توانند تا اول ماه سپتامبر برابر با ۱۱ شهریور ۹۹ اقدام به ارسال آثار خود کنند.

این اتفاق فرصتی برای دیده شدن آثار با کیفیت ایرانی در فضاهایی بیرون از جشنواره‌های رسمی است بنابراین، آسیفای ایران از همگی هنرمندانی که امکان و علاقه دارند تا آثار انیمیشن کوتاه خود را به عنوان نمایندگان انیمیشن هنری ایرانی در این رویداد به نمایش بگذارند،‌ دعوت می‌کند تا با فرستادن ایمیل به آدرس asifa۶۰thanniversary@gmail.com (فاطمه حسینی شکیب نماینده ایران در آسیفای بین الملل) و دریافت لینک انحصاری بارگذاری اثر خود در این فضا، در این پروژه شرکت کنند.

افراد شرکت کننده باید عنوان ایمیل خود را «برنامه تبادل انیمیشن کوتاه آسیفای بین‌الملل» قرار دهند و در متن ایمیل، نام خود و اثری که قصد اشتراک‌گذاری آن را دارند،‌ معرفی کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است