«حسرت» را به روح پدرم که فرصت خداحافظی با او را نداشتم تقدیم می‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۳
کامبیز عبدل زاده در گفتگو با صبا:

«حسرت» را به روح پدرم که فرصت خداحافظی با او را نداشتم تقدیم می‌کنم

کامبیز عبدل زاده درباره شکل گیری و دیگر جزییات ساخت قطعه موسیقایی «حسرت» با صدای وی سخن گفت.

کامبیز عبدل زاده خواننده موسیقی ایرانی درباره شکل گیری و ساخت قطعه «حسرت» که دیشب ۸ مرداد رونمایی شد در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی خبرگزاری صبا گفت: حدود یک سال پیش با مهیار علیزاده آهنگساز صحبت هایی کردیم و قرار شد وقتی به ایران آمد همکاری داشته باشیم و تک آهنگی را بسازیم که چندین کار اتود زدیم و در نهایت به «حسرت» رسیدم.

او افزود: شعر متعلق به سیمین بهبهانی است که پسر ارشدشان اجازه استفاده از آن را به من دادند و بسیار لطف کردند و مهیار علیزاده آهنگش را ساخت و تنظیم کرد و یکسال طول کشید اما آنچیزی که دلمان می خواست، شد.

این خواننده درباره چرایی ساخت ویدیوی آهنگ «حسرت»  بیان کرد: از آنجایی که دوستان گفتند کار خوبی است و با تصویر بهتر دیده و شنیده می شود بدین علت با یک تیم حرفه ای، با اخلاق، مطرح و همراهی و کمک استادانی چون محسن کرامتی، کیوان ساکت، محمدعلی بهمنی و هوشنگ فراهانی ویدیوی آن ساخته شد.

عبدل زاده با بیان اینکه عجله ای در انجام کار موسیقی ندارد، اظهار کرد: به شخصه سال های زیادی موسیقی کار می کنم اما با وسواس پیش می روم و به هیچ وجه تب و تاب و طمع اینکه زیاد کار کنم و زود دیده شوم ندارم چون باید عاشقانه، با تعصب و با شرافت کار کرد و نباید موسیقی ایرانی را که از بهترین های دنیا است فدای طمع زودگذر و میل شخصی کرد.

وی با اشاره به ارزش کار مهیار علیزاده، تصریح کرد: مهیار علیزاده به شدت خوش قلب، شریف و صادق عمل می کند و تجربه کار کردن با او یکی از بهترین اتفاق های هنری و موسیقی من بود.

او در پاسخ به اینکه آهنگ «حسرت» را به چه فردی با افرادی تقدیم می کند، گفت: در این روزها اینقدر دوست دارم حال مردم خوب شود که حتی آهنگ های غمگینی چون «حسرت» را گوش ندهند و آهنگ شاد گوش بدهند اما در واقع این آهنگ در زمانه کنونی وصف حال تک تک افراد جامعه است و می دانم با آن همذات پنداری می کنند چون زندگی به کام هیچکس شیرین نیست چون همه اضطراب و دلشوره از دست دادن عزیزانشان را دارند و یا آن ها را از دست دادند. خودم پدرم را به تازگی از دست دادم و متاسفانه فرصت خداحافظی و دیدار آخر را با او پیدا نکردم به این دلیل دوست دارم این آهنگ را به روح پدرم تقدیم کنم و البته تقدیم به همه آنهایی که می توانند تا حدودی با آن آرامش پیدا کنند.

عبدل زاده در پایان عنوان کرد: از آنجایی که شادی و قدرت از دل غم بیرون می آید امیدوارم آهنگ «حسرت» نیز بتواند شادی، ایمان و قدرت مردم را زیاد کند و نه با بلای کرونا بلکه با هیچ بلایی نلرزند و قبول کنند این هم جزیی از زندگی ما است.

موزیک ویدیوی «حسرت» را اینجا ببینید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است