«دوچرخه» به هزارمین شماره رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۱

«دوچرخه» به هزارمین شماره رسید

هزارمین شماره‌ هفته‌نامه‌ «دوچرخه »به سردبیری فریبا خانی، پنجشنبه نهم مردادماه ۱۳۹۹ منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، هفته‌نامه‌ «دوچرخه» ضمیمه‌ نوجوانان روزنامه‌ همشهری، کار خود را از ۱۵ دی‌ماه ۱۳۷۹ به سردبیری فریدون عموزاده خلیلی آغاز کرد و هرپنج‌شنبه همراه روزنامه‌ی همشهری در سراسر ایران توزیع می‌شود.

 هفته‌نامه‌ «دوچرخه» در این ۲۰سال، علاوه بر فعالیت رسانه‌ای برای نوجوانان، آموزش و حمایت از نوجوانان علاقه‌مند به نوشتن را هم دنبال کرده و ۱۳ دوره‌ خبرنگار افتخاری برگزار کرده است.

۲۵۳۹ نوجوان از سراسر ایران در این دوره‌ها از طرف دوچرخه، کارت خبرنگار افتخاری دریافت کردند و آثارشان در دوچرخه منتشر شد. حالا بسیاری از آن‌ها به جمع نویسندگان، شاعران، تصویرگران، عکاسان و روزنامه‌نگاران بزرگسال ایران پیوسته‌اند و برخی‌شان هم از اعضای تحریریه‌ی امروز دوچرخه‌اند.

این ضمیمه نیز مانند همه‌ی مطبوعات ایران در یکی دو سال اخیر با بحران کاغذ و هزینه‌های چاپ دست و پنجه نرم کرده و حتی چند هفته از انتشار باز ماند و مدتی نیز به صورت نشریه‌ی  الکترونیک منتشر شد. حالا هم نزدیک به یک سال است که نسخه‌ی چاپی آن نسبت به گذشته خیلی لاغرتر شده و به صورت هشت صفحه‌ای منتشر می‌شود اما به هر ترتیب دوچرخه با پشت سر گذاشتن این دوران، امروز و در بیستمین سالگرد انتشار خود، انتشار هزارمین شماره‌ی خود را در ویژه‌نامه‌ای ۱۶صفحه‌ای جشن گرفته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است