نگرانی‌های زیادی برای برپایی نمایشگاه‌ها داریم/ هیچ حمایتی وجود ندارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۸
مژگان والی‌پور در گفتگو با صبا:

نگرانی‌های زیادی برای برپایی نمایشگاه‌ها داریم/ هیچ حمایتی وجود ندارد

مدیر گالری والی درباره مشکلات این گالری در زمان شیوع بیماری کرونا و نمایش آنلاین مجموعه آثار هنرمندان توضیح داد.

مژگان والی‌پور مدیر گالری والی در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی صبا درباره مشکلاتی که برای گالری‌ها با شیوع ویروس کرونا به وجود آمد، توضیح داد: با شیوع کرونا ما شاهد مشکلات مختلف و اختلال در برنامه‌ریزی‌هایمان بودیم اما در این زمان تلاش خود را کردیم تا این بحران در فضای کاری به حداقل برسد هرچند این کار بسیار سخت است چراکه رعایت بسیاری از اصول چه از سمت خودمان چه از سمت دیگران را می‌طلبد.

وی افزود: در حال انجام تدابیری هستیم چراکه نمی‌توان به طور کل فعالیتمان را قطع کنیم، ما تعدادی افراد و نیرو داریم که نیازمند به حقوق هستند. در این شرایط نگرانی‌های زیادی داریم برای مثال با برگزاری نمایشگاه‌ها نمی‌دانیم استقبال به چه شکل خواهد بود یا هر لحظه این امکان را می‌دهیم که به دلیل اوج گرفتن شیوع کرونا مجبور به لغو نمایشگاه شویم. ما از سمت جایی حمایت نمی‌شویم و این شرایط را بدتر هم می‌کند پس باید خودمان به خود کمک کنیم.

والی‌پور درباره نمایشگاه‌های لغو شده از زمان شیوع این بیماری بیان کرد: در این زمان ۳ نمایشگاه گالری والی لغو شد اما با بهتر شدن شرایط توانستیم ۲ نمایشگاه برگزار کنیم. برای برگزاری دیگر نمایشگاه‌ها نیز برنامه داریم زیرا هنرمندان آن‌ها افرادی هستند که همیشه با ما همکاری می‌کنند.

این گالری‌دار درباره وضعیت استقبال از نمایشگاه‌ها گفت: افراد زیادی به گالری می‌آیند و استقبال خوبی از نمایشگاه‌ها می‌شود اما ترجیح ما این است که بخاطر این شرایط فضا خیلی شلوغ نشود یا اگر افراد حضور پیدا می‌کنند به صورت کنترل شده و رعایت اصول بهداشتی همه چیز انجام بگیرد.

مدیر گالری والی در پایان درباره نمایش آثار هنرمندان به صورت مجازی عنوان کرد: از اواخر فروردین ماه مجموعه آثار هنرمندانمان را به صورت مجازی ارئه می‌دادیم هرچند که فروش آنلاین نبود اما در این زمان تعداد کمی هم آثار فروختیم.

سبا جهانگیری

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

چاره‌ای جز برگزاری مجازی نمایشگاه‌ها نیست/ ضرر معنوی و مادی به گالری‌ها

عرصه هنر در کرونا مورد حمایت قرار نگرفت/ استقبال از لایو اینستاگرامی «گویش ویستا»

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است