آیا رابرت پتینسون بتمن بعدی خواهد بود؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۶
خبری که طرفداران قهرمان گاتهام را شگفت‌زده می کند؛

آیا رابرت پتینسون بتمن بعدی خواهد بود؟

بنا بر اخبار غیر رسمی رابرت پتینسون به گزینه اصلی سازندگان آخرین فیلم «بتمن» برای بازی در نقش بروس وین تبدیل شده است.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، رابرت پتینسون ستاره ۳۳ ساله هالیوود گزینه اصلی بازی در «بتمن» به کارگردانی مت ریوز است و هم‌اکنون در حال مذاکره با سازندگان این فیلم ابرقهرمانی است که قرار است ۲۵ جون ۲۰۲۱ روی پرده‌‎های سینما بیاید.

بر اساس خبری که منابع خبری به پایگاه ورایتی داده‌اند، این توافق هنوز نهایی نشده است اما پتینسون در صدر انتخاب سازندگان فیلم قرار دارد و انتظار می‌رود این مساله ظرف مدت کوتاهی نهایی شود. کمپانی برادران‌وارنر هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.

پیش تولید «بتمن» جدید برادران‌وارنر-دی‌سی‌کمیکز قرار است در تابستان سال جاری آغاز شود.

مت ریوز خالق دو قسمت آخر مجموعه فیلم‌های «سیاره میمون‌ها» است و کارگردانی پروژه همیشه سخت «بتمن» را بعد از خروج بن افلک از این سمت در ژانویه ۲۰۱۷ در دست گرفت. نام ریوز زمانی در این پروژه مطرح شد که بن افلک عطای بازی و کارگردانی این اثر را برای حضور در «لیگ عدالت»(۲۰۱۷) به لقایش بخشید و این فرصت برای مت ریوز پدید آمد تا بروس وین مورد نظر خود را انتخاب کند.

رابرت پتینسون بازیگر، مدل و نوازنده انگلیسی است که عمده آوازه خود را برای بازی در سری فیلم‌های رومانتیک-خون‌آشامی «گرگ و میش» به دست آورد و اگر توافق او با برادران‌وارنر به سرانجام رسد او جوان‌ترین بازیگری خواهد بود که در نقش «بتمن» بوده است.

برادران‌وارنر به منظور جبران ناکامی‌های خود در فیلم‌های«بتمن علیه سوپرمن» و «لیگ عدالت» دست مت ریوز را باز گذاشته است تا با زمان کافی و فراغ بال روی آخرین نسخه از کاراکتر محبوب و نمادین دی‌سی‌کمیکز کار کند. هنوز هیچ تاریخ رسمی و دقیقی از آغاز تولید اعلام نشده است اما منابع داخلی خبر از شروع کار در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ داده‌اند. رابرت پتینسون نیز هم‌اکنون خود را برای شروع فیلمبرداری و حضور در پروژه تازه و همچنان بدون نام کریستوفر نولان برای استودیو برادران‌وارنر آماده می‌کند.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است