مایکل فاسبندر، جیمی فاکس و پیتر دینکلیج به مل گیبسون پیوستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳

مایکل فاسبندر، جیمی فاکس و پیتر دینکلیج به مل گیبسون پیوستند

بنا بر اخبار اعلام شده، مل گیبسون بازیگر و کارگردان هالیوود قصد دارد با استفاده از دیگر ستارگان سینما، «این گروه خشن» یکی از معروف‌ترین وسترن‌های سینما را از نو بسازد.

مایکل فاسبندر جیمی فاکس پیتر دینکلیجبه گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر،مایکل فاسبندر، جیمی فاکس و پیتر دینکلیج در حال پیوستن به پروژه «این گروه خشن» به نویسندگی و کارگردانی مل گیبسون هستند.

«این گروه خشن» بازسازی نسخه سال ۱۹۶۹ وسترن خشنی با همین عنوان است و از تولیدات استودیو برادران‌وارنر خواهد بود.

پیشتر اعلام شده بود که برایان بگبی همکار گیبسون در بازنویسی فیلمنامه خواهد بود و در مقام تهیه‌کننده اجرایی پروژه نیز فعالیت می‌کند.

سام پکینپا فیلمساز شهیر دهه ۶۰ و ۷۰ آمریکا که نامش با ساخت آثار خشن و مردانه دنیای سینما گره خورده است، کارگردانی «این گروه خشن» در سال ۱۹۶۹ را برعهده داشت. داستان فیلم درباره گروهی یاغی و هفت‌تیرکش است که در آخرین روزهای دوران غرب وحشی سعی در زنده ماندن دارند و برای انجام یک سرقت دست به کشتاری بی‌رحمانه می‌زنند.

این فیلم به عنوان یکی از شاهکارهای پکینپا شناخته می‌شود و از نگاه انجمن فیلم آمریکا یکی از ۱۰ فیلم برتر در ژانر وسترن است. «این گروه خشن» نامزد دریافت دو جایزه اسکار بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی فیلم نیز شد. در این فیلم ویلیام هولدن، ارنست بورگناین، رابرت رایان و ادموند اوبرایان نقش آفرینی کردند.

مایکل فاسبندر این روزها خود را برای حضور در پروژه «کونگ فوری ۲» و بازی در کنار آرنولد شوارتزنگر و دیوید هسل‌هوف آماده می‌کند؛ ادامه‌ای بر قسمت نخست این اثر که یک فیلم کوتاه سوئدی با درونمایه کمدی و هنرهای رزمی بود. پیتر دینکلیج نیز در کنار جاش برولین در «برادران ناهمسان»، یک کمدی به قلم اتان کوهن نقش‌آفرینی خواهد کرد.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است