همزمان با فراخوان ۴۰ اثر به «کلکسیونر» رسید/ اعطای گواهی نامه اصالت به خریدار | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰
مسئول برگزاری نمایشگاه به صبا گفت:

همزمان با فراخوان ۴۰ اثر به «کلکسیونر» رسید/ اعطای گواهی نامه اصالت به خریدار

مسئول برگزاری نمایشگاه «کلکسیونر» در گالری آرتیبیشن، از ارائه 40 اثر از آثار هنرمندان شناخته شده به سومین نمایشگاه «کلکسیونر» و اعطای گواهی نامه اصالت اثر به خریداران این نمایشگاه خبر داد.
ارشاد علی عسگری مسئول مارکتینگ و برگزاری نمایشگاه «کلکسیونر» در گالری آرتیبیشن درگفتگو با خبرنگار صبا درباره برگزاری سومین نمایشگاه «کلکسیونر» توضیح داد: این نمایشگاه ۲۴ خردادماه سال جاری در گالری آرتیبیشن برگزار می شود و تاکنون ۴۰ اثر از سوی مجموعه داران به این نمایشگاه ارسال شده است که با توجه به مهلت ارسال آثار تا ۹ خردادماه، آثار بسیار بیشتری به این نمایشگاه خواهد رسید.
وی درباره بازخورد برگزاری این نمایشگاه در دو دوره قبل بیان کرد: بازخورد و استقبال خوبی را از دوره های قبلی دریافت کردیم و به همین دلیل اقدام به برگزاری سومین دوره این نمایشگاه کردیم. در دوره های قبل هنرمندان بسیار مهمی در نمایشگاه حضور یافتند و آثاری از هنرمندان شناخته شده در این نمایشگاه عرضه شد و مجموعه داران مختلفی این آثار را خریداری کردند.
عسگری با اشاره به چگونگی عرضه آثار در این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه آثاری که از سوی مجموعه داران و گالری داران عرضه می شود، به نمایش و فروش گذاشته می شود که در دوره های قبل آثاری از محمد احصایی، نصرالله افجه ای، رضا مافی، اسفندیاری، ناصر اویسی، صادق تبریزی و بسیاری از هنرمندان دیگر به فروش رسید.
مسئول برگزاری نمایشگاه «کلکسیونر» درباره شیوه قیمت گذاری آثار این نمایشگاه توضیح داد: مجموعه داران قیمت پیشنهادی خود را درباره آثارشان اعلام می کنند و ما هم نظر مشورتی خود را ارائه می کنیم و با توافقی که صورت می گیرد، آثار به نمایش و فروش گذاشته می شود ولی چنانچه رقم پیشنهادی صاحبان آثار بالاتر از برآورد کارشناسان ما باشد، آثارشان در این نمایشگاه پذیرفته نمی شود.
عسگری با بیان این که در دوره های قبلی  کمترین و بیشترین قیمت آثار عرضه شده ۲ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان بود، درباره گران ترین اثر فروخته شده در دوره قبل بیان کرد:  گران ترین اثر این نمایشگاه به اثری از حامد صدرارحامی اختصاص داشت که با قیمت ۴۰ میلیون تومان فروخته شد.
وی درباره آثاری که تاکنون به این نمایشگاه رسیده است، گفت: تاکنون آثاری از صادق تبریزی، علی گلستانه، محمود فرشچیان، ناصر اویسی، سیامک عزمی، جلال شباهنگی، علی ندایی، منوچهر نیازی، محمدعلی ترقی جاه، حامد صدرارحامی، نصرالله افجه ای، مرتضی گودرزی، گیزلا وارگاسینایی، نصرت الله مسلمیان، هادی روشن ضمیر، آرمان یعقوب پور، حسین محجوبی، داریوش قره زاد، فرح اصولی، رضا درخشانی و … به این نمایشگاه رسیده است که هر اثر از سوی یک مجموعه دار ارائه شده است.
عسگری درباره مجموعه داران شرکت کننده در این نمایشگاه بیان کرد: بیشتر شرکت کنندگان شامل مجموعه داران جوان هستند که خریداران آثار گالری آرتیبیشن بوده اند و اکنون آثارشان را برای فروش عرضه کرده اند.
وی درباره اصالت سنجی آثار توضیح داد: این آثار از سوی تیم کارشناسی گالری آرتیبیشن اصالت سنجی می شود و گواهی نامه اصالت اثر از سوی گالری در اختیار خریدار قرار می گیرد.
بر اساس فراخوان سومین نمایشگاه «کلکسیونر»، سومین نمایشگاه «کلکسیونر» ۲۴ خرداد سال ۹۸ برگزار خواهد شد.
 دو دورۀ نمایشگاه «کلکسیونر» شامل آثارهنرمندان پیشکسوت ، اردیبهشت و بهمن‌ماه ۹۷ با همراهی مجموعه‌ داران و حضور آثاری از دیگر گالری‌ها برگزار شد. در اولین نمایشگاه کلکسیونر بیش از ۵۰ اثر و در دومین دورۀ آن، مجموعه‌داران با مشارکت خود، بیش از ۷۰ اثر از هنرمندان کلاسیک، معاصر و جوانان پیشرو را گرد هم آوردند.
اکنون در کلکسیونر سوم و در پی نمایش آثاری متفاوت از هنرمندان پیشکسوت و مشاهیر، آرتیبیشن از همۀ صاحبان آثار، مجموعه‌داران و گالری‌داران دعوت می‌نماید تا آثار خود را برای نمایش و یا فروش در این نمایشگاه ارائه دهند و به جامعۀ هنری ما بپیوندند.
 فرصت ارائه و معرفی اثر به این نمایشگاه تا روز نهم خرداد‌ماه، و آخرین مهلت برای ارسال اصل آثار در صورت تایید آن تا ۲۱ خرداد ۹۸ خواهد بود.
 آثار مورد نظر ارسالی مطابق با استاندارد حراجی‌ها و بدون محدودیت سایز و مدیای آن خواهد بود. برای ارسال و تایید اولیۀ آثار، تصویر اثر را می‌توانید به شمارۀ ۰۹۱۲۲۱۲۱۰۳۰، از طریق تلگرام و یا واتس‌آپ ارسال نمایید. تایید نهایی آثار نیز تا روز ۱۱ خرداد انجام خواهد شد.
پس از جمع‌آوری آثار، این نمایشگاه در روز جمعه ۲۴ خرداد ماه از ساعت ۱۶ گشایش خواهد یافت و به مدت ۱۰ روز دایر خواهد بود.

همۀ مجموعه‌داران عزیز می‌توانند برای ارتباط با ما و اطلاع از شرایط فروش و حضور آثار در نمایشگاه با مسئول فروش آرتیبیشن به شمارۀ ۰۹۱۲۲۱۲۱۰۳۰ و یا با گالری آرتیبیشن با شمارۀ  ۰۲۱۲۲۹۲۲۵۳۸ در تماس باشند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است