«اسکرین شات» برای اجرا در تئاتر شهر آماده می‌شود/ سلبریتی به تئاتر نمی‌آورم

ندا قربانیان نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر که سال 96 نمایش «عموزاده ای از ناکجا» را روی صحنه داشت درباره علت کم کاری خود به خبرنگار صبا گفت: سال گذشته بیشتر به نویسندگی پرداختم که نتیجه آن نگارش چند نمایشنامه و یک فیلمنامه بلند سینمایی شد.
وی درباره فیلمنامه سینمایی که نوشته است اینگونه توضیح داد: فیلمنامه را براساس یکی از نمایشنامه هایم با نام «ساده با تو با یک ترانه» نوشته ام. این نمایشنامه سال 94 در جشنواره تئاتر فجر اجرا و همچنین سال 96 کتاب آن توسط نشر نودا چاپ شد.
وی افزود: همچنین در ایام نوروز در یک فیلم سینمایی به نام «سهقولان» به نویسندگی و کارگردانی هادی رمضان پور که فیلمبرداری آن در کردستان انجام شده و زبان آن کردی است بازی کردم که در آن نقش مکمل زن را ایفا کردم. در مرحله پس تولید است

نویسنده نمایشنامه «عموزاده ای از ناکجا آباد» درباره دیگر کارهایش گفت: تقریبا یک ماه است که تمرین های اجرای نمایش «اسکرین شات» را شروع کرده ایم که آن را تابستان در تئاتر شهر روی صحنه می برم و یک برنامه بلندمدت برای این نمایش برای حضور در جشنواره ها دارم.

وی درباره موضوع و جزییات این نمایش اظهار کرد: «اسکرین شات» یک متن رئال اجتماعی است که خودم ان را نوشته ام ولی در کارگردانی به سبک رئال عمل نمی کنم.

قربانیان در پایان درباره بازیگران نمایشنامه «اسکرین شات» گفت: در این نمایش هشت بازیگر؛ سه خانم و پنج آقا که همه از بازیگران تئاتر استان البرز هستند بازی می کنند که خودم نیز یکی از آنها هستم. البته حمدیرضا معدن کن یکی از بازیگران نمایش است که در نمایش های تهران نیز بازی می کند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا ستاره های بازیگری برای کارهایش استفاده می کند، عنوان کرد: به هیچ عنوان از بازیگر چهره استفاده نمی کنم و امیدوارم که مجبور هم نشوم که استفاده کنم.  من خودم بازیگر تئاتر هستم و 23 سال است کار بازیگری می کنم. خیلی متاسف هستم دوستان به جای اینکه به طور مثال از من که این همه سال کار تئاتر انجام داده و می دهم و 33 جایزه جشنواره ای دارم، استفاده کنند سراغ یک چهره سینمایی می روند که هیچ چیزی از تئاتر نمی داند.
کارگردان نمایش «چرا نازی پرواز کرد» در پایان گفت: من مخالف حضور کسانی که واقعا تئاتری هستند روی صحنه نیستم. دوستانی هستند که هم تئاتر و  هم کار سینمایی انجام می دهند مثل خود من که هم سینما و هم تئاتر کار می کنم ولی یک عده هستند که چیزی از تئاتر نمی دانند.
مجتبی جلیلوند