دوره تابستانی آموزش‌های کانون زبان ایران از یازدهم مرداد آغاز می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۳

دوره تابستانی آموزش‌های کانون زبان ایران از یازدهم مرداد آغاز می‌شود

کلاس‌های دوره تابستانی حضوری و مجازی کانون زبان ایران در روزهای زوج از شنبه ۱۱مرداد و در روزهای فرد از ۱۲ مرداد آغاز خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، براساس تقویم ترمی تابستان ۱۳۹۹ کلاس‌های حضوری و مجازی کانون زبان ایران در روزهای زوج از شنبه ۱۱مرداد و در روزهای فرد از ۱۲ مرداد آغاز خواهد شد.

زبان‌آموزان فعلی کانون زبان تا روز ۶ مرداد فرصت داشتند تا با مراجعه به سامانه register.ili.ir نسبت به ثبت‌نام ترم تابستان اقدام  کنند.

همچنین زبان‌آموزان تازه وارد طی روزهای ۷ تا ۹ مرداد ۱۳۹۹ باید به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراکز آموزشی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

ترم تابستان شامل ۲۱ جلسه آموزشی خواهد بود و کلاس‌های این ترم، سه روز در هفته به تفکیک در روزهای زوج یا فرد برگزار می‌شود و جلسه نخست با عنوان جلسه صفر به مرور مطالب ترم‌های گذشته اختصاص دارد.

کلاس‌های آنلاین نیز برای تمامی گروه‌های سنی دایر خواهد بود و این امکان برای زبان‌آموزان مهیاست تا بنا به درخواست خود، در کلاس‌های حضوری شرکت کنند و تمامی کلاس‌های حضوری کانون زبان ایران، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

آموزش‌های کانون زبان ایران ۸ زبان انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی و فارسی به غیر فارسی‌زبانان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است