سالار عقیلی «خوشه‌چین» و «وطنم» را در تلویزیون می‌خواند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

سالار عقیلی «خوشه‌چین» و «وطنم» را در تلویزیون می‌خواند

برنامه «ما ایرانی‌ها» ویژه عید قربان با حضور سالار عقیلی و مصطفی میراحمدزاده پنجشنبه 9 مردادماه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی برنامه، «ما ایرانی‌ها» با دعوت از سالار عقیلی خواننده موسیقی پاپ و از خیران حامی کودکان نیازمند تحصیل، تصنیف‌های «خوشه‌چین» و «وطنم» را پنجشنبه ۹ مردادماه روی آنتن می‌برد.

در این برنامه همچنین، مصطفی میراحمدی زاده مدیرعامل موسسه خیریه دارالاکرام که از ۵ هزار دانش آموز نیازمند در مناطق مختلف کشور با حمایت‌های مالی، آموزشی و اجتماعی حمایت می‌کند از راه‌های کمک به دانش آموزان و ایجاد حس خوب مفید بودن صحبت می‌کند.

«ما ایرانی‌ها» می‌کوشد با دعوت از چهره‌های مردمی و خیرانی که به ایجاد حالِ خوب در جامعه کمک می‌کنند. این چهره‌های عمدتا گمنام در قالب تلویزیون معرفی و مردم شناخت بیشتر از خدمات عام المنفعه این افراد پیدا کنند.

«ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی، این برنامه با محوریت فعالیت‌های خیرخواهانه اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ با یک سوژه جدید روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است