فراخوان نشر موسیقی پتریکور برای آهنگسازان ایرانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۴

فراخوان نشر موسیقی پتریکور برای آهنگسازان ایرانی

مهلت شرکت در پروژه‌ آهنگسازان جوان توسط نشر موسیقی پتریکور تا 15 مرداد ماه اعلام شد.

به گزارش صبا، پروژه‌ آهنگسازان جوان یک رویداد آموزشی و مسابقه‌ برای آهنگسازان زیر سی‌ و پنج سالِ مقیم ایران است که توسط نشر موسیقی پتریکور به مدیریت هنری امین شریفی و کلاریز کشاورز شکل گرفته‌است.

این رویداد ۶ ماهه در ادامه‌ پروژه‌ امواج نوی ایران، آنتولوژی موسیقی نو در ایران برای فلوت است که از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را زیر نظر نشر موسیقی پتریکور آغاز کرده است. امواج نوی ایران متشکل از آثار آهنگسازانی است که در شکل‌گیری صورت موسیقی نو در ایران نقش به‌سزایی دارند.

هم‌زمان با انتشار آلبوم اول پروژه‌ امواج نوی ایران، نشر موسیقی پتریکور به برگزاری رویداد آهنگسازان جوان همت گماشته است. هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد شرایط آموزش، اجرا و ضبط برای آهنگسازان جوان ایرانی است. این پروژه شامل برگزاری کلاس‌های آموزشی، سمینار و سخنرانی توسط آهنگسازان بین‌المللی، همچنین اجرا و ضبط آثار منتخب است. از آهنگسازانِ مهمان این رویداد می‌توان به اساتید آهنگسازی دانشگاه‌های هاروارد، ایندیانا، برکلی، سن‌دیه‌گو، کارنگی‌ملون و غیره اشاره کرد.

نشر موسیقی پتریکور در سال ۱۳۹۴ تاسیس گردید و تا به امروز با هدف انتشار آثار آهنگسازان معاصر، برگزاری رویدادهای موسیقی و کمک به پرورش نسل نوی آهنگسازان ایران مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است