شکاف میان منتقدان سر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
میانگین امتیاز 3 شد

شکاف میان منتقدان سر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو

جدیدترین ساخته کوئنتین تارانتینو در جدول امتیازدهی هیات منتقدان اسکرین دیلی جایگاه سومین فیلم جشنواره را تا به امروز بدست آورد.

به گزارش صبا به نقل از اسکرین دیلی، فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» جدیدترین ساخته کوئنتین تارانتینو در جدول هیات منتقدان اسکرین دیلی به امتیاز میانگین ۳ دست پیدا کرد.

این فیلم تارانتینو که داستانش در لس آنجلس سال ۱۹۶۹ می گذرد از پنج منتقد امتیاز چهار ستاره معادل عالی دریافت کرده است. کسب این میزان امتیازِ عالی در میان همه فیلم‌های حاضر در جشنواره تا به امروز یک رکورد محسوب می شود. با این حال منتقد آلمانی حاضر در این جدول نیز به فیلم تارانتینو امتیاز صفر معادل بد داده است. این منتقد بدترین امتیازی که تا به امروز به فیلمی در جشنواره داده بود، امتیاز یک بود.

«روزی روزگاری در هالیوود» بنا به آنچه تا به امروز از آن معرفی شده شخصی ترین پروژه کوئنتین تارانتینو و شبیه ترین فیلم این کارگردان به مشهورترین ساخته اش «پالپ فیکشن» است.

در این فیلم لئوناردو دی‌کاپریو در نقش یک بازیگر کم اثر تلویزیون در کنار برد پیت که در نقش بدلکار وی است، بازی می کند. مارگو رابی، آل پاچینو و کرت راسل دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در جدول هیات منتقدان اسکرین دیلی فیلم «رنج و افتخار» ساخته پدرو آلمودوار با میانگین ۳٫۳ امتیاز بهترین فیلم جشنواره تا به امروز لقب گرفته است.

در اینجا به جدول
امتیاز هیات منتقدان اسکرین دیلی تا به امروز نگاهی داریم:

توضیح: ۴ ستاره (عالی)،
۳ ستاره (خوب)، ۲ ستاره (متوسط)، ۱ ستاره (ضعیف)، صفر ستاره (بد)

محمدامین شکاری

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است