آمار تماشاگران سریال های رمضانی/ «برادر جان» با بیش از ۵۵ درصد بیننده | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴

آمار تماشاگران سریال های رمضانی/ «برادر جان» با بیش از ۵۵ درصد بیننده

آمار تماشاگران سریال های رمضانی تا نیمه این ماه حاکی از آن است که سریال «برادر جان» بالای 55 درصد بیننده داشته و «دلدار» و «از یادها رفته» رقابت نزدیکی با نزدیک به 35 درصد بیننده دارند.
به گزارش خبرنگار صبا، در حالی که به تازگی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما با انتشار نتایج نخستین نظرسنجی خود در ماه مبارک رمضان، اعلام کرده است در میان سه مجموعه جدید تلویزیونی که از شبکه‌های یک، دو و سه پخش می‌شود تا پانزدهمین روز ماه رمضان، مجموعه تلویزیونی «برادر جان» از شبکه سه سیما بیشترین مخاطب و میزان رضایت را به خود اختصاص داده است آخرین آمار حاکی از آن است که بالای ۵۵ درصد بیننده «برادر جان» بوده اند.
آمار تماشاگران سریال «دلدار» شبکه ۲ بالغ بر ۳۴ درصد بوده و «از یادها رفته» سریال تاریخی شبکه یک بالغ بر ۳۳ درصد بیننده داشته است.
سریال «برادر جان» به نویسندگی سعید نعمت الله، کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در شب های ماه مبارک رمضان هر شب روی آنتن شبکه سه سیما می رود. این مجموعه دومین همکاری آهنج با شفیعی است که ملودرامی اجتماعی را به تصویر می کشد.

سریال «برادر جان» ملودرام اجتماعی مذهبی است که موضوع اصلی آن حق الناس است. برادرجان داستان برادری، برابری و جان‌ فشانی سه برادر است که زبانزد شده و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش هستند. تا این‌ که به ناگه حادثه‌ای واقع می‌شود که نامش حق‌الناس است…

سالار عقیلی موسیقی تیتراژ پایانی این سریال را با ترانه‌ای از حسین غیاثی خوانده است.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است