«ماه نشان» برنامه آرامی است/ قرار نیست هر برنامه‌ای چالشی باشد

شهرام شکیبا در گفتگو با خبرنگار صبا درباره برنامه‌ رمضانی «ماه نشان» که اجرای آن را برعهده دارد،  گفت: برنامه «ماه نشان» برای من خیلی برنامه بی دغدغه و آرامی است. برای انتخاب مهمان‌ها تیم محقق داریم که درباره افراد تحقیق می کنند و تیم نویسنده بر مبنای فردی که قرار است در برنامه حضور پیدا کند سوال‌ها را طراحی می کند. همه این‌ها باعث شده است که یک برنامه گفتگومحور بی دردسر برای من باشد.
وی در پاسخ به اینکه با توجه به این نکته که برنامه‌های گفتگومحور در تلویزیون زیاد هستند چه کارهایی برای متفاوت بودن برنامه «ماه نشان» از سایر برنامه‌ها انجام شده است، توضیح داد:  به نظر من در برنامه گفتگومحور دو موضوع اهمیت دارد یکی مهمان و دیگری مجری. مهمانان برنامه «ماه نشان» موضاعات خاص و شنیدنی و شیرینی دارند. آنها افرادی موفق هستند که برای جامعه و یا دست کم برای  خودشان کارهای مفیدی انجام داده‌اند و قرار نیست حال مخاطب را در لحظات افطار بد کنند.
شکیبا با بیان اینکه موضوعات برنامه به خودش انرژی می دهد و جذاب است، خاطرنشان کرد: در این نوع گفتگوها ما یا یک گفتگوی چالشی رو به رو نیستیم و من به عنوان مجری فقط به مهمان برنامه کمک می کنم تا بتواند قصه‌ زندگی‌اش را تعریف کند.
وی معتقد است گفتگوی خوب الزاما گفتگویی نیست که چالشی باشد و تیتر خبرها شود و در برنامه اتفاق‌های خاص بیفتد.
مجری مسابقه «ثانیه‌ها» در پایان با ذکر مجدد این نکته که برنامه «ماه نشان» برنامه آرامی است، گفت: لوکیشن برنامه که در حرم امام رضا (ع) است هم همین آرامش را القا می کند که مخاطبان در لحظات مانده به افطار حال خوبی داشته باشند.
«ماه نشان» به تهیه کنندگی سجاد بهمن آبادی ویژه برنامه ماه رمضان است که هر روز ساعت ۱۹ به طور زنده از مشهد مقدس روی آنتن شبکه افق می رود.
عکس کنار خبر از ناصر جعفری است.

یاسمن رئیسی‌یکتا