وضعیت برنامه‌های گفتگومحور رمضان ۹۸/ «اختیاریه» پربیننده‌ترین شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
آمار تلوبیون چه می‌گوید؟

وضعیت برنامه‌های گفتگومحور رمضان ۹۸/ «اختیاریه» پربیننده‌ترین شد

امسال در غیاب «ماه عسل» شبکه سه، برنامه «اختیاریه» شبکه پنج که قبل از افطار روی آنتن می رود در سایت تلویبیون بیننده های بیشتری دارد.
به گزارش خبرنگار صبا، درحالی که در رمضان سال ۹۸ ویژه برنامه افطاری «ماه عسل» بعد از ۱۱ سال تعطیل شده و دیگر شاهد اجرای احسان علیخانی نیستیم، شبکه های دیگر با برنامه های گفتگومحور به استقبال روزه داران رفتند.
حال با گذشت نیمی از ماه مبارک رمضان، مرور ویژه‌برنامه‌های افطاری شبکه‌های مختلف سیما و میزان اقبال مخاطبان در زمان پخش و پس از آن در شبکه های اجتماعی نشان می دهد شبکه پنج سیما تا نیمه رمضان پیشتاز این رقابت تازه بوده است، البته با این شانس که برنامه گفتگومحور آن قبل از افطار و در ساعات پربیننده پخش می شود.
وضعیت بازدید برنامه های رمضانی شبکه های مختلف تلویزیونی در سایت تلوبیون و مرجع آرشیو فیلم مطابق زیر است:

– برنامه دعوت (شبکه ۱): ۵۲ هزار بازدید
– برنامه هزار راه نرفته (شبکه ۲): ۴۴ هزار
– برنامه معنای زندگی (شبکه ۴): ۲۴ هزار بازدید
– برنامه اختیاریه (شبکه ۵): ۸۵ هزار بازدید

– هزارداستان (شبکه نسیم): ۲۱ هزار بازدید
«اختیاریه» با اجرای سیدمرتضی فاطمی پیش از ماه رمضان یک برنامه چالشی در تلویزیون بود که هر بار یکی از چهره‌های هنری، سیاسی، اجتماعی و… به استودیو دعوت می‌کرد و با آنها به گفتگو می نشست. این برنامه در ماه رمضان تغییراتی در رویکرد، ساختار خود داشت. برجسته کردن مردمان عادی، چهره کردن و قهرمان‌سازی از میان آنان و حتی پررنگ کردن دغدغه‌هایشان شاید مهمترین ویژگی «اختیاریه؛ شهر باران» شد.

البته این برنامه خالی از حاشیه هم نبوده و از همان شب اول سوژه شبکه‌های اجتماعی هم شده و بعضا نقدها تندی هم دریافت کرده است. زنان واسطه گر در امر ازدواج، اعتیاد در فوتبال، پرداختن به زندگی جذامی ها، مشاجره با مجری شبکه معاند من و تو و… از حواشی شب های اخیر این برنامه بود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است