تهیه‌کننده صدای مرکز گیلان داور یک جشنواره آسیایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۳

تهیه‌کننده صدای مرکز گیلان داور یک جشنواره آسیایی شد

مهدی آذری تهیه‌کننده رادیو گیلان به عنوان یکی از داوران بخش نمایش‌های رادیویی جشنواره 2020 ABU Prizes انتخاب شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، مهدی آذری تهیه‌کننده صدای مرکز گیلان به عنوان یکی از چهار داور بخش نمایش‌های رادیویی جشنواره ۲۰۲۰ ABU Prizes برگزیده شد.

وی در این بخش در کنار داورانی از کشورهای ژاپن، میانمار و انگلستان به بررسی و گزینش نمایش‌های رادیویی حاضر در جشنواره امسال می‌پردازد.

آذری در سال‌های اخیر با ایجاد پیوستگی میان دانش نمایش با علم نمایش رادیویی به سبکی به نام نمایش رادیویی مدرن رسیده، سبکی که از ۲۰۱۶ در سطح بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است.

جشنواره ۲۰۲۰ ABU Prizes بزرگ‌ترین جشنواره رسانه‌ای دنیا محسوب می‌شود زیرا از نظر جغرافیایی پهنه گسترده‌ای را در بر گرفته و سه چهارم مردم کره زمین بیننده و شنونده شبکه‌هایی هستند که عضو ABU  به شمار می‌روند.

در حال حاضر شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی از ۱۵۷ کشور عضو جامعه برودکست آسیا و اقیانوسیه هستند، کشورهایی که تنها در این دو قاره نبوده و برخی از آنها از قاره‌های اروپا و آمریکا نیز به عضویت ABU در آمده‌اند.

برگزاری جشنواره ۲۰۲۰ ABU Prizes امسال با در نظر گرفتن شرایط شیوع بیماری کرونا، در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی خواهد شد به همین دلیل در حاضر حاضر تمام مراحل از جمله داوری‌ها به صورت آنلاین صورت می‌گیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است