تاریخ اکران «لاله» تا چند روز آینده مشخص می‌شود/ این فیلم باید روی پرده برود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
تورج منصوری در گفتگو با صبا:

تاریخ اکران «لاله» تا چند روز آینده مشخص می‌شود/ این فیلم باید روی پرده برود

تهیه کننده فیلم سینمایی «لاله» از احتمال مشخص شدن تاریخ دقیق اکران «لاله» تا چند روز آینده خبر داد.

تورج منصوری تهیه کننده فیلم سینمایی «لاله» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درمورد زمان اکران این فیلم توضیح داد: از نظر ما همه چیز آماده است و مشکلی برای اکران وجود ندارد و فیلم سینمایی «لاله» در بهترین و اولین فرصت اکران خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما منتظر هستیم مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم نهایی را بگیرند.

تهیه کننده «فرار مرگبار» ضمن اشاره به فیلم سینمایی «لاله» که برای پرده عریض سینما طراحی شده است نه اکران آنلاین، ادامه داد: فکر می‌کنم تا حدود ۱۰ روز دیگر وضعیت و زمان اکران «لاله» روشن‌تر می‌شود. حقیقت این است که این فیلم واقعا برای تماشا در سینما ساخته شده است. اگر «لاله» به صورت آنلاین اکران را تجربه کند، احتمال لطمه خوردن آن بیشتر می شود.

او ادامه داد: هر فیلمی مالکی دارد و او تصمیم می‌گیرد که فیلم را چگونه نمایش دهد که از هر جنبه ای به سود اثر باشد. ما هم سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را برای اثرمان بگیریم. بعید می‌دانم بیش از این اکران «لاله» به درازا کشیده شود و هرچه سریع‌تر تاریخ اکران قطعی خواهد شد.

منصوری در پاسخ به این که آیا «لاله» از لحاظ مضمون هنوز مشکلی دارد که اکران آن به تعویق افتاده است، بیان کرد: فیلم سینمایی «لاله» مطلقا هیچ مشکل مضمونی و محتوایی ندارد. فیلم پروانه نمایش دارد و ما همه شرایط را محیا کرده ایم و به زودی مخاطبان می‌توانند این اثر را روی پرده سینما ببینند.

فاطمه رستمی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است