تصویربرداری سریال «خانه آقاجان» آغاز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۶

تصویربرداری سریال «خانه آقاجان» آغاز شد

تصویربرداری سریال «خانه آقاجان» از تولیدات مرکز زنجان با حضور مدیرکل این مرکز آغاز شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، محسن لطیفی مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان از پشت صحنه سریال «خانه آقاجان» بازدید کرد. وی در این بازدید رسالت رسانه استانی را تبلیغ فرهنگ غنی محلی و حمایت از صنایع بومی در قالب تولید برنامه‌های نمایشی دانست و گفت: بررسی برنامه‌های نمایشی به‌ویژه در ژانر طنز که در سال‌های اخیر تولید و از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شده، موید این مطلب است که جاگذاری پیام و آموزش در این نوع برنامه‌ها، تاثیر و ماندگاری طولانی مدتی در اذهان مخاطبان دارد.

وی فرهنگ بومی و هنرهای دستی استان را غنی برشمرد و افزود: استفاده از لوکیشن‌هایی که به نوعی تبلیغ کننده میراث فرهنگی، مشوق گردشگری و عامل اشتغال در این حوزه است، اولویت این فیلم داستانی است. مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان، پرداختن به موضوعاتی مانند تکریم بزرگان خانواده، جهش تولید، اهمیت صنایع دستی مانند صنعت ظریف ملیله در اقتصاد استان را در کنار تشویق هنرمندان باتجربه از دیگر شاخصه‌های این اثر تلویزیونی برشمرد.

سریال «خانه آقاجان» روایتگر خانواده‌ای است که پدرشان از دیرباز در حوزه صنایع دستی فعال است و دختران وی که همگی ازدواج کرده‌اند، در کنار همسرانشان تحت سرپرستی پدر، درصدد توسعه صنعت دستی ملیله‌سازی، افزایش مقدار و کیفیت تولید، صادرات و اشتغال‌زایی هستند. پسر این خانواده که در مسیر تحقق آرزوهای دور و درازش جلای وطن کرده و در خارج از کشور بسر می‌برد، تحت تاثیر جامعه مادی‌گرای غرب است و به همه چیز از بعد مادیات می‌نگرد، رابطه خوبی با دامادها ندارد و به تصمیم جدید خانواده مشکوک است. این اختلافات و تفاو‌ت‌ها ماجراهای تلخ و شیرینی را رقم زده و مجموعه‌ای تماشایی را میهمان خانه‌های مخاطبان خواهد کرد.

سریال «خانه آقاجان» به تهیه‌کنندگی حاتم معصومی‌، کارگردانی علی حسن‌زاده و بازی آتش تقی‌پور، فاطمه شکری، شهرام عبدلی، علی اسدی و… در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای از شبکه اشراق و شبکه سراسری شما پخش خواهد‌شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است