سرعت کار به ۳۰ درصد کاهش یافته است/ با ۴ سریال قرارداد بسته‌ام | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۷
مسعود سخاوت دوست در گفتگو با صبا: 

سرعت کار به ۳۰ درصد کاهش یافته است/ با ۴ سریال قرارداد بسته‌ام

مسعود سخاوت دوست آهنگساز و موسیقیدان از جدیدترین فعالیت‌های خود در این زوها سخن گفت.
مسعود سخاوت دوست آهنگساز در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه سینما و تلویزیون توضیح داد: در حال حاضر با چهار سریال برای کار قرارداد بسته‌ام و ساخت موسیقی و آهنگسازی سریال «جلال ۲» به کارگردانی حسن نجفی، سریال شبکه نمایش خانگی «سیاوش» به تهیه کنندگی مهدی یاری و سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی و سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیر پوروزیری را برعهده دارم.
وی درباره موسیقی سریال «نجلا» عنوان کرد: از موسیقی ترکیبی برای این کار استفاده می‌شود.محوریت آن بیشتر روی موسیقی عربی خوزستان و عراق است که با یکدیگر ترکیب شده‌اند.
به گفته آهنگساز «نوار زرد»، تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال «پس آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی یکی دیگر از کارهایی است که این روزها مشغول آن است.
سخاوت دوست با اشاره به اینکه سریال «جلال ۲» کار معاونت استان‌ها و در فصل یک این مجموعه نیز حضور داشته است، گفت: محوریت موسیقی این سریال کاملا ترکی است.
وی درباره کار در این روزها باتوجه به گسترش ویروس کرونا و ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی عنوان کرد: کار در این روزها به طور کلی مشکل و سرعت فعالیت‌های ما به ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
آهنگساز «شنای پروانه» ادامه داد: برای ضبط کار اغلب استودیو نمی‌رویم و به صورت آنلاین ضبط می‌کنیم اما کار جسته و گریخته هست. تنها سختی کار به اینگونه است که خودمان نمی‌توانیم دخیل باشیم یا باید نماینده بفرستیم و یا مجازی کار کنیم. کار کردن به صورت مجازی هم به هرحال شاید نتواند آن احساس را به نوازنده و یا ارکستر انتقال دهیم.
سخاوت دوست درباره کار در پروژه های سینمایی نیز تصریح کرد: فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار را دارم. در حال حاضر موسیقی این کار در مرحله ایده است.
وی در پایان درباره موسیقی سریال های «شرم» و «پس از آزادی» نیز مطرح کرد: موسیقی «شرم» بیشتر ملودرام کلاسیک است و موسیقی «پس از آزادی» با محوریت موسیقی افغانستان است.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است