«تنت» نولان ماه آینده در ۷۰ کشور اکران می شود

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از رویترز، فیلم مهیج «تنت» به کارگردانی کریستوفر نولان که چندین بار تاریخ اکرانش به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده بود حالا بنا به اعلام کمپانی وارنر روز 26 آگوست (5 شهریور) در هفتاد کشور دنیا اولین نمایش جهانی خود را تجربه می کند. این خبر را استودیو وارنر روز دوشنبه 27 جولای منتشر کرد.

کمپانی وارنر در بیانیه خود همچنین اعلام کرد که فیلم «تنت» در چندین شهر برگزیده آمریکا در آخر هفته ای که روز کارگر در آن قرار دارد راهی پرده های سینما می شود. در آمریکا 7 سپتامبر مصادف با روز کارگر است.

انتشار این تاریخ، برای سینمادارها که منتظر نمایش یک فیلم عظیم برای جذب تماشاگر در دوران همه گیری بیماری بودند، خبر خوشایندی است.

از نیمه ماه مارس میلادی سینماها در سراسر دنیا به منظور جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا تعطیل شده اند برخی سینماها در جهان البته با محدودیت های ظرفیتی و دیگر مسایل ایمنی درهای خود را باز کرده اند با این حال در آمریکا اغلب سینماها تعطیل هستند.

سینماهای زنجیره ای مشهور آمریکا یعنی سینِورلد (Cineworld) و ای‌ام‌سی (AMC) در هفته  گذشته تاریخ بازگشایی سالن های خود را از اواخر ماه جولای به حداقل نیمه ماه آگوست موکول کردند.

از جزییات داستان درام جاسوسی علمی تخیلی «تنت» با شرکت جان دیوید واشینگتن و رابرت پتینسون که توسط نولان بریتانیایی که بیشتر با فیلم های پرفروش «شوالیه تاریکی» و «تلقین» شناخته می شود ساخته شده اطلاعات کمی در دسترس قرار دارد.

فیلم «تنت» در اصل قرار بود 17 جولای راهی سینماها شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/