آخرین جزییات پروژه نولان/ بدلکار مشهور به اکشن «اصل» پیوست

به گزارش صبا به نقل از منابع خبری آمریکا، از پروژه جدید کریستوفر نولان به تازگی خبر رسیده که جرج کاتل بدلکار نام آشنای کارهای پیشین نولان به پروژه اضافه شده است. این خبر با توجه به توضیحات پیش تر اعلام شده در مورد قصه فیلم برای هواداران نولان نویدبخش یک اثر اکشن پرخرج خواهد بود.

کاتل در کنار همکاریش با نولان در فیلم های «میان ستاره ای» و «شوالیه تاریکی»، بدلکار فیلم های مشهور دیگری چون سری فیلم های «هری پاتر» و «کونگ: جزیره جمجمه» نیز بوده است.

جزییات زیادی درباره فیلم جدید نولان تاکنون اعلام نشده است به جز اینکه انتظار می رود فیلم در هفت کشور از قبیل بریتانیا، هند، ایتالیا، استونی و احتمالا فرانسه فیلمبرداری شود.

طبق اعلام چند روز اخیر، «اصل» عنوان فیلم جدید نولان است، گفته می شود این فیلم یک اثر اکشن حماسی با مضمون جاسوسی است.

برای اولین بار بعد از فیلم «حیثیت» آهنگسازی فیلم نولان برعهده هانس زیمر نخواهد بود، آهنگساز فیلم جدید نولان، لودویگ گورانسون آهنگساز برنده اسکار فیلم «پلنگ سیاه» است.

در این فیلم همچنین برای اولین بار پس از فیلم «بتمن آغاز می کند» لی اسمیت تدوینگر کار نولان نیست. اسمیت به دلیل کار روی پروژه «1917» سم مندز قادر به همکاری با نولان نشد. در این فیلم، جنیفر لیم برای تدوین در نظر گرفته شده است.

فهرست کامل
بازیگران فیلم تا به امروز نیز به این شرح است:

رابرت پتینسون بازیگر فیلم «فانوس دریایی»

جان دیوید واشینگتن بازیگر فیلم «بلکککلنزمن»

الیزابت دبیکی بازیگر فیلم «بیوه ها»

آرون تیلور جانسون بازیگر فیلم «بازی بزرگ»

کنت برانا بازیگر فیلم «دانکرک»

کلمنس پوزی بازیگر فیلم های «هری پاتر»

دیمپل کاپادیا بازیگر سینمای هند

مایکل کین بازیگر فیلم «کاراگاه»

طبق جدول برنامه ریزی، کمپانی برادران وارنر فیلم «اصل» را 17 جولای 2020 اکران خواهد کرد.

محمدامین شکاری