محبوبیت «جان ویک» آدم‌کش همچنان سیر صعودی دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
فروش قسمت سوم رکوردشکنی کرد؛

محبوبیت «جان ویک» آدم‌کش همچنان سیر صعودی دارد

بنا بر آمار منتشر شده، قسمت سوم «جان ویک» رکورد فروش گیشه‌ای قسمت‌های قبلی این مجموعه را شکست.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، ۱۰ سال پس از اکران نخستین فیلم «جان ویک»، قسمت سوم این مجموعه با نام «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» به پرفروش‌ترین اپیزود در میان این فیلم‌های اکشن و نئونوآر تبدیل شد.

«پارابلوم» که این روزها در نقاط مختلفی از جهان در حال اکران است تا کنون درمجموع نزدیک به ۱۸۱ میلیون دلار فروش داشته است و تا همین جای کار رکورد قبلی را که با ۱۷۱٫۵ میلیون دلار در اختیار قسمت دوم این مجموعه بود شکسته است. نسخه اول و سرآغاز این مجموعه که در سال ۲۰۱۴ اکران شد نیز ۸۸٫۷ میلیون دلار فروخته بود.

تاکنون کار نویسندگی مجموعه «جان ویک» برعهده دریک کولستاد بوده و کارگردانی آن را چاد استاهلسکی انجام داده است. داستان فیلم درباره آدمکشی حرفه‌ای و بازنشسته با بازی کیانو ریوز است که با قتل همسرش دوباره به دنیای جرم و جنایت باز‌می‌گردد.

در «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» این آدم‌کش حرفه‌ای دیگر حمایت بین‌المللی انجمن جنایت‌کاران را از دست داده و به هدفی ۱۴ میلیون دلاری تبدیل شده است. او حالا باید در خیابان‌های نیویورک از جان خود در برابر بی‌رحم‌ترین جنایتکاران این دنیای مخوف محافظت کند.

چندی پیش کمپانی لاینزگیت همزمان با روزهای نخست اکران قسمت سوم این مجموعه از تصمیم خود برای تولید نسخه چهارم این فیلم مهیج پرده برداشت.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است