مناسبات پخش در سینما پیچیده شده است/ سرنوشت اکران «پالتو شتری» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۱
مجید شیخ انصاری در گفتگو با صبا:

مناسبات پخش در سینما پیچیده شده است/ سرنوشت اکران «پالتو شتری»

تهیه کننده «پالتو شتری» با اشاره به اینکه مناسبات پخش در سینمای ایران پیچیده شده است، اعلام کرد هنوز زمان اکران فیلمش مشخص نیست.
مجید شیخ انصاری تهیه کننده «پالتو شتری» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار صبا اذعان کرد: ما آمادگی لازم را برای اکران فیلم داریم و در حال رایزنی برای نمایش آن هستیم و تلاشمان این است در عید فطر، تابستان و یا هر زمانی که مناسب فیلم باشد آن را اکران می کنیم.
وی ادامه داد: فیلم هایی که قرارداد بسته اند زمان اکران آن ها مشخص است ولی بعضی از سرگروه ها هنوز قرارداد نبسته اند و یک هفته مانده به تغییر اکران ها مشخص می شود چه فیلمی در چه زمانی اکران خواهد شد و زمان اکران فیلم ما هنوز مشخص نیست.
شیخ انصاری با اشاره به اینکه «پالتوشتری» در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت ولی در لیست اکران نوروز نبود، گفت: تا جایی که مطلع هستم پخش کننده نتوانسته در عین تلاش های زیاد هماهنگی لازم را برای اکران در نوروز انجام دهد. مناسبات پخش پیچیده شده و یک سری قوانین بالادستی نیاز دارد که در مرحله آزمون و خطاست، ولی امیدوارم شرایطی فراهم شود که فیلمی که ساخته می شود حداقل چشم انداز اکران خود را داشته باشد و با برنامه ریزی جلو رود چون هرچه زمان اکران فیلم ها عقب بیفتد عملا برنامه ریزی برای ساخت فیلم های بعدی ممکن نیست.
او با اشاره به اینکه «پالتو شتری» فیلمی مناسب برای خانواده هاست، ادامه داد: قطعا تماشاگر از دیدن فیلم راضی خواهد بود، پس هر زمانی برای اکران آن مناسب است و ما نگران این نیستیم که فیلم مان همزمان با چه آثاری روی پرده برود.

تهیه کننده «پالتو شتری» درباره فعالیت های جدید خود توضیح داد: تا فیلم اکران نشود نمی شود روی پروژه جدید برنامه ریزی کرد و باید شرایط اقتصادی مورد قبول فراهم شود تا کار بعدی را کلید بزنیم.

«پالتو شتری» به کارگردانی و نویسندگی مهدی علی‌میرزایی داستان مردی است که از برتری جویی‌ های رفیقش به ستوه آمده است…

سام درخشانی، بانیپال شومون، لیندا کیانی، بهاره کیان افشار، پریوش نظریه، شاهرخ فروتنیان و افسانه چهره آزاد از بازیگران این فیلم هستند.

زهرا دمزآبادی

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است