برنامه اجرای کنسرت‌ها پس از ماه رمضان/ ارکستر سمفونیک تهران می‌نوازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰
صبا گزارش می‌دهد

برنامه اجرای کنسرت‌ها پس از ماه رمضان/ ارکستر سمفونیک تهران می‌نوازد

در حالی که در ماه رمضان اجراهای موسیقی تعطیل بودند با پایان این ماه بار دیگر برنامه کنسرت ها راه می افتد و تاکنون برنامه تعدادی از آنها نهایی شده است.
به گزارش خبرنگار صبا، با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز ماه شوال، گروه های موسیقی برنامه کنسرت هایشان را آغاز می کنند و تاکنون برنامه ریزی تعدادی از کنسرت ها و بلیت فروشی آنها آغاز شده است. البته باید منتظر ماند تا با نزدیکتر شدن به پایان ماه رمضان برنامه دیگر اجراها نیز مشخص شود.
تا امروز سه شنبه ۷ خرداد ماه برنامه کنسرت هایی که برای بعد از ماه رمضان و تا پایان خرداد ماه و نیمه تیرماه نهایی شده است بدین شرح است:

کنسرت های پاپ

کنسرت خنده حسن ریوندی روز پنجشنبه ۱۶ خرداد ماه ساعت ۲۲ و روز پنجشنبه ۲۳ تیر در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن وزرات کشور برگزار می شود. تمامی بلیت های روز پنجشنبه ۱۶ خرداد فروخته شده است. این کنسرت برای تمام رده های سنی و ورود کودکان بلامانع است.
فرزاد فرزین روز پنجشنبه ۲۳ خرداد در دو سانس ۲۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان علاقه مندان خواهد بود. با توجه به اینکه بلیت های این اجرا هنوز تمام نشده است علاقمندان این خواننده می توانند برای خرید بلیت اقدام کنند.
مرکز همایش های برج میلاد روز ۲۵ خرداد میزبان محسن ابراهیم زاده است. این کنسرت در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجرا می شود و تمام بلیت های آن فروخته شده است.

کنسرت آذربایجانی داریوش دهری هنرمند روز سه شنبه ۲۸ خرداد ماه ساعت ۲۱ مهمان فرهنگسرای نیاوران است.

کنسرت خنده اکبر اقبالی روز جمعه ۳۱ خرداد در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش ایرانیان برگزار می شود.

گروه «بهارآفرین» به خوانندگی و سرپرستی ریحانه میرزا آقا با همراهی گروه حرکت مانتره روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲ و ۳ تیرماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد داشت. تمامی بلیت های ۲ تیرماه فروخته شده و این کنسرت ویژه بانوان است.

تالار وحدت روزهای پنجشنبه ۶ تیر و جمعه ۱۴ تیر ساعت ۱۴ میزبان سیمین غانم خواهد بود در حالی که تمام بلیت های ۶ و ۱۴ تیرماه فروخته شده، اما این کنسرت برای روز جمعه ۲۱ تیرماه در سانس ۱۴ تمدید شده است. این کنسرت ویژه بانوان است.

گروه «رخساره» به سرپرستی بهار منصوری روز یکشنبه ۱۶ تیر ماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان خواهد بود. این کنسرت نیز ویژه بانوان است.

کنسرت‌های سنتی، کلاسیک و تلفیقی
ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می رود. تمامی بلیت های روز پنجشنبه ۲۳ خرداد به فروش رفته است.
ارکستر نوجوانان و جوانان ایران «کنسرتو در بیداری؛ شب کنسرتوهای موتزارت» را روز جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۲۱ در سالن رودکی اجرا می کند.
فریدون ناصحی نوازنده پیانو روز جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت میزبان علاقه مندان خواهد بود.
گروه «مارال» به سرپرستی و خوانندگی سارا شعاعی روز دوشنبه ۲۷ خرداد ماه ساعت ۲۱ کنسرتی ویژه بانوان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می کند.

تالار وحدت روز یکشنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ میزبان ناصر وحدتی خواننده موسیقی فولکلور شمال کشور خواهد بود.

کنسرت های خارجی

کنسرت ال امیر، همایون نصیری روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می رود.
سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است