«چتر سینمای ایران» در اولین بازار مجازی جشنواره شانگهای | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۵

«چتر سینمای ایران» در اولین بازار مجازی جشنواره شانگهای

اولین دوره بازار مجازی فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای از ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ (۳۱ جولای۲۰۲۰) آغاز می‌شود و به‌مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، اولین دوره بازار مجازی فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای از ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ (۳۱ جولای۲۰۲۰) آغاز می‌شود و به‌مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. این اولین دوره‌ای است که بازار فیلم شانگهای به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، به شکل مجازی و با حضور مجازی حدود بیش از ۷۰ کشور جهان برگزار می‌شود.

سینمای ایران در این دوره حضور پررنگی را تجربه می‌کند و در «چتر سینمای ایران» در کنار بنیاد سینمایی فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، جشنواره جهانی فیلم فجر و انجمن سینمای جوانان ایران، هشت موسسه و شرکت پخش شامل هنر و تجربه، الی ایمیج، هنر هفتم، پرشیا فیلم، ایر ایماژ، اِی آی فیلم پرو، خانه فیلم و بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال در این دوره از بازار مجازی فیلم شانگهای به فعالیت خواهند پرداخت.

هدف از حضور نهادها و شرکت‌های ایرانی عرضه و پخش بین‌المللی فیلم‌های ایرانی به منظور تجاری و فرهنگی، برقراری ارتباط با جشنواره‌های مهم فیلم برای همکاری‌های مشترک، اقدام برای تعریف پروژه‌های تولید مشترک، گسترش همکاری‌های بین‌جشنواره‌ای و… است.

اولین دوره بازار مجازی فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای، ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ (۵ آگوست ۲۰۲۰) به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است