آغاز مرحله اول داوری بیستمین جشن حافظ/ پوستر رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴

آغاز مرحله اول داوری بیستمین جشن حافظ/ پوستر رونمایی شد

بیستمین دوره از جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای‌تصویر وارد مرحله اول از داوری آثار شد.
به گزارش صبا، بیستمین دوره از جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای‌تصویر وارد مرحله اول از داوری آثار شد و همچنین پوستر این دوره نیز رونمایی شد. بنا به سنت همیشگی، در این دوره نیز تمامی آثار به نمایش درآمده در سینماهای کشور از ابتدا تا پایان سال ۱۳۹۸ و همچنین سریال‌های پخش‌شده در شبکه‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی از نوروز ۹۸ تا پایان نوروز ۹۹ مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
در داوری بخش آثار تلویزیونی، سریال‌هایی مورد بحث خواهند بود که با وجود آغاز نمایش در این بازه زمانی، پخش آن‌ها پیش از شروع پروسه داوری به پایان رسیدن باشد، در غیر این‌صورت سریال‌ها در دوره بعدی از جشن مورد داوری قرار خواهند گرفت.
همچنین پیش از این اعلام شده بود که جشن حافظ فیلم‌های اکران آنلاین را در بخش سینمایی مورد بررسی قرار می‌دهد. با توجه به تعطیلی سینماهای کشور از اسفند ماه گذشته و شرایط پیچیده اکران عمومی، دو ماه آغازین سال ۹۹ (تا ۱۵ اردیبهشت) نیز به بازه‌ داوری آثار سینمایی جشن بیستم افزوده شده‌است و بنابراین فیلم‌هایی که طی این مدت در طرح اکران آنلاین به نمایش در آمده‌اند نیز مورد بررسی هیئت داوران قرار خواهند گرفت.
بیستمین دوره از جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ امسال به دلیل شرایط ویژه و فراگیری ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است