شیخ ابراهیم در سریال «نجلا» هستم/ نوشتن یک نمایشنامه و کار رادیویی | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۶
مهرداد ضیایی در گفتگو با صبا:

شیخ ابراهیم در سریال «نجلا» هستم/ نوشتن یک نمایشنامه و کار رادیویی

مهرداد ضیایی از حضور خود در سریال «شرم» و «نجلا»، نوشتن یک کار رادیویی و یک نمایشنامه سخن گفت.

سیدمهرداد ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره فعالیت این روزهای خود عنوان کرد: مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «شرم» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی امیرپورزیری هستم. در این سریال نقش مهندسی با نام منوچهر را ایفا می‌کنم و نقش همسرش را فاطمه گودرزی ایفا می‌کند. بخش بزرگی از ماجرا بر سر بیماری فرزند ما می‌گذرد. البته هر کدام از ما شخصیت‌های مجزایی با ویژگی‌های متفاوت خلقی و رفتاری داریم.

وی با اشاره به اینکه این روزها در سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی نیز حضور دارد، اظهار کرد: نقش شیخ ابراهیم را که یکی از معتمدین و ریش سفیدهایی است که در منطقه خوزستان است، بازی می‌کنم. من در این مجموعه پدر قهرمان اصلی داستان یعنی دخترم هستم.

بازیگر «مادرانه» درباره دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد: این روزها مشغول نگارش یک کار پنج قسمتی برای رادیو هستم که باید تا دوماه آینده تحویل بدهم. این کار اقتباسی از چند قسمت شاهنامه و پروژه بزرگی در رادیو است. البته من قرار بود قسمت‌های بیشتری برای این کار بنویسم اما متاسفانه به دلیل فقر مجبور هستم بیشتر بازی کنم و متاسفانه نمی‌توانم وقت بیشتری روی این موضوع بگذارم.

ضیایی ادامه داد: همچنین مشغول نوشتن یک نمایشنامه برای محمد حاتمی با نام «با خارجی‌ها حرف نزن» هستم. این نمایش سه داستان موازی دارد که یک داستان تاریخی است و دو داستان در کنار هم در زمان حال پیش می‌رود.

وی درباره دیگر پروژه خود نیز تصریح کرد: احتمالا دارد با مرکز قم درگیر نوشتن یک مجموعه تلویزیونی شوم. فعلا درباره جزییات آن حرفی نمی‌زنم چراکه کار با مراکز این چنینی که یک شکل فرهنگسازی را برای خودشان تعریف کرده‌اند، سخت‌تر است و هیچ چیز تا لحظه آخر آشکار نمی‌شود.

بازیگر «آشپزباشی» درباره کار در این روزها که ویروس کرونا شدت گرفته است، بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها شستن دست‌ها و استفاده از ماسک نیست. همچنین اینکه می‌گویند همه موازین و اصول بهداشتی رعایت می‌شود، ادعای گزافی است. رعایت پروتکل‌ها طبیعتا برای کسانی که بازی می‌کنند، سخت‌تر خواهد بود چراکه نمی‌توانند از ماسک و دستکش استفاده کنند و در شرایطی هستند که امکان رعایت کردن وجود ندارد. به هرحال در این شرایط سخت پروژه‌ها بهتر است وقت بیشتری برای تولید بگذارند.

ضیایی در پایان گفت: امیدوارم شرایط زندگی به گونه‌ای بشود و آنقدر شرافتمندانه باشد که افراد برخلاف میل خود مجبور نشوند کاری را انجام بدهند که نیازهای اولیه زندگی خود را برطرف کنند. ناگزیر بودن در شرایط اجتماعی و زندگی شخصی چندان مطلوب نیست. همچنین امیدوارم دایره انتخاب‌های ما نسبت به این چیزی که هست تنگتر نشود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000