اکران افتتاحیه «ما همه با هم هستیم» در هتل لوکس/ بلیت فروشی به نفع سیل زدگان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶

اکران افتتاحیه «ما همه با هم هستیم» در هتل لوکس/ بلیت فروشی به نفع سیل زدگان

افتتاحیه «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی با حضور بازیگران این فیلم سینمایی و تعداد زیادی از مردم در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار صبا، مراسم افتتاحیه اکران فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» شب گذشته ۱۰ خرداد ماه با حضور بازیگران، اهالی رسانه و مخاطبانی که بلیت این مراسم را تهیه کرده بودند در سالن ۲۵۰۰ نفری هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.
پس از حضور بازیگران  روی فرش قرمز، مراسم خوش آمدگویی به مهمانان توسط بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی در سال ۲۵۰۰ نفری هتل اسپیناس انجام شد و مهران غفوریان مسئولیت اعلام اسامی بازیگران برای حضور آن ها روی سن را برعهده داشت.
با حضور بازیگران این فیلم سینمایی که جای خالی برخی از مهم ترین آن ها چون مهران مدیری، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش و جواد عزتی به چشم می خورد، کمال تبریزی کارگردان این فیلم سینمایی ضمن خوش آمدگویی به افراد حاضر گفت: «ما همه با هم هستیم» صرفا کمدی نیست بلکه روایتگر موضوعی تلخ است که جامعه دچار آن است و سعی کردیم آن را با زبانی تقریبا طنز بیان کنیم.
وی ادامه داد: امیدوارم این فیلم را با این دید ببینید که «ما همه با هم هستیم» فیلمی متفاوت است.
رضا میرکریمی تهیه کننده این فیلم سینمایی نیز بیان کرد: تلاش کردیم فیلمی استاندار بسازیم که از شوخی های رایج سایر فیلم های کمدی دوری کند. کارگردان و سرمایه گذار خوبی داشتیم و در نهایت فیلم خوبی ساختیم و امیدوارم که «ما همه با هم هستیم» در سینما بفروشد. «ما همه با هم هستیم» فیلمی امن برای خانواده هاست.
در این مراسم هنرمندان و چهره‌هایی چون محمدرضا گلزار، سیف‌الله صمدیان، علی پروین، رضا کیانیان، پانته آبهرام، امیر اسفندیاری، پژمان جمشیدی و… حضور داشتند. سجاد علیجانی سرمایه گذار فیلم در این مراسم حضور داشت.

با توجه به فروش بلیت های مراسم افتتاحیه این فیلم سینمایی، عواید حاصل از آن به سیل زدگان اهدا شد.

از نکات حاشیه این مراسم پرجمعیت حضور طرفداران محمدرضا گلزار بود که برای دیدار با سلبریتی محبوب خود به این مراسم آمده و دقایق اولیه مراسم را تحت الشعاع قرار داده بود.

«ما همه با هم هستیم» روایتی کمدی از سقوط یک هواپیما و رازهای مسافران آن است که مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است