رمضان در اکران «تگزاس ۲» حساب نمی‌شود/ ادامه اکران تا ۷ هفته دیگر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
ابراهیم عامریان در گفتگو با صبا:

رمضان در اکران «تگزاس ۲» حساب نمی‌شود/ ادامه اکران تا ۷ هفته دیگر

تهیه کننده «تگزاس 2» با اعلام اینکه ماه رمضان در هفته های اکران این فیلم محسوب نمی شود از ادامه اکران فیلم تا هفت هفته دیگر ادامه می یابد.
ابراهیم عامریان تهیه کننده «تگزاس ۲» به کارگردانی مسعود اطیابی درباره ادامه اکران این فیلم سینمایی در عید فطر به خبرنگار صبا گفت: ۷ هفته دیگر از اکران فیلم «تگزاس ۲» باقی مانده است که از عید فطر چهار هفته با سرگروه و پس از آن بدون سرگروه به اکران خود ادامه خواهد داد.
وی ادامه داد: تا زمانی که کف فروش فیلم بالا باشد سرگروه ما تغییر نمی کند و پس از اینکه ۷ هفته ما پر شد فیلم بعدی جایگزین خواهد شد.
عامریان دلیل طولانی شدن اکران این فیلم سینمایی را جایگزین شدن آن به جای «رحمان ۱۴۰۰» اعلام کرد و ادامه داد: «تگزاس ۲» جایگزین فیلم «رحمان ۱۴۰۰» شد و همینطور زمان اکران آن با ماه رمضان تداخل پیدا کرد که ماه رمضان جزو اکران های ماه محسوب نیست و امتیازی بود که به دلیل جایگزینی فیلم با «رحمان ۱۴۰۰» به ما تعلق گرفت و به همین دلیل اکران فیلم پس از عید فطر نیز ادامه خواهد داشت.
تهیه کننده «تگزاس» در پایان با اشاره به اینکه با اعلام اسامی فیلم های عید فطر این فیلم تنها فیلم کمدی این برهه اکران خواهد بود، اذعان کرد: علاوه بر فیلم «تگزاس ۲» فیلم های «ما همه با هم هستیم»، «سرخپوست»، «زهرمار»، «شبی که ماه کامل شد»، «دختر شیطان» فیلم های اکران عیدفطر خواهند بود و با این حساب «تگزاس ۲» تنها فیلم کمدی عید فطر است.
زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است