جواب‌های بامزه بچه‌ها در «میزگرد»/ مسابقه‌ عجیب را از رادیو صبا بشنوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱
ساریا چهری به صبا گفت:

جواب‌های بامزه بچه‌ها در «میزگرد»/ مسابقه‌ عجیب را از رادیو صبا بشنوید

تهیه کننده برنامه های «میزگرد»، «حرف تو حرف» و مسابقه «برد برد» که از رادیو صبا پخش می شود، درباره ویژگی های این برنامه ها سخن گفت.
ساریا چهری تهیه کننده برنامه تولیدی «میزگرد» که از رادیو صبا پخش می شود در گفتگو با خبرنگار صبا درباره این برنامه توضیح داد: «میزگرد» با اینکه درباره موضوعات مختلف ساده با کودکان گفتگو می کند اما مخاطبان برنامه ما بزرگسالان هستند.
وی با اشاره به اینکه مهمان برنامه را از بین کودکان همکاران و یا کودکانی که والدین آنها به برنامه پیامک زده اند، دعوت می کنند، گفت: در گفتگو با کودکان محور ثابتی نداریم و درباره مسایل فرهنگی، اجتماعی، ضرب المثل ها و… با آنها صحبت می کنیم.
چهری هدف برنامه و رسالت رادیو صبا را شاد کردن مردم دانست و عنوان کرد: گاهی وقت ها کودکان جواب های کاملا بی ربط به سوالات ما می دهند و برداشت کاملا متفاوتی از موضوع مطرح شده در برنامه می کنند که اینگونه جواب ها باعث ایجاد موقعیت های طنز می شود.
طرح سوال های ساده در «حرف تو حرف»
تهیه کننده برنامه «میزگرد» درباره دیگر برنامه خود در رادیو صبا گفت: «حرف تو حرف» طنزی اجتماعی درباره مسایل بسیار ابتدایی که شاید دیگران آن را مشکل ندانند، است. به عنوان مثال در برنامه از مخاطبان پرسیده می شود اگر زباله ای در دست داری و در خیابان سطل زباله پیدا نکنی با آن چه می کنی؟ در این برنامه پخش گزارش های مردمی نیز داریم.
چهری که مسابقه «برد برد» را با هدف سرگرمی و حال خوب شرکت کنندگان در رادیو صبا تهیه می کند درباره این برنامه نیز عنوان کرد: «برد برد» مشابه مسابقه ۲۰ سوالی است به گونه ای که دو نفر که با هم آشنا هستند روی خط می آیند که شاید هفته ها است از هم خبر ندارند. هر فرد باید حدس بزند که رقیبش چه چیزی را انتخاب کرده است. قسمت جالب ماجرا پایان مسابقه است که از بازنده تعهد می گیریم کارهایی را در قبال فرد برنده که با او آشنا است، انجام بدهد.
تهیه کننده برنامه «حرف تو حرف» در پایان با بیان اینکه نوشتن طنز کار سختی است و به راحتی نمی شود مخاطب را خنداند، مطرح کرد: بیشتر برنامه هایی که ساخته می شود فکاهی و سرگرمی است و نمی شود نام آن را طنز گذاشت. مشکل ما کمبود نویسندگانی است که در حوزه طنز می نویسند و اینکه کمبود متن طنز باعث می شود موضوعات به دفعات تکرار شوند.
برنامه «میزگرد» روزهای زوج ساعت ۱۲:۲۰ به تهیه کنندگی ساریا چهری و با اجرای لیلا روحبخش روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

برنامه «حرف تو حرف» به تهیه کنندگی ساریا چهری و اجرای رضا شجاعی، لاله جلال آبادی و حمیدرضا الهیاری روزهای فرد ساعت ۱۲ از رادیو صبا روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز پخش می شود.

مسابقه «برد برد» به تهیه کنندگی ساریا چهری و اجرای رضا شجاعی روزهای فرد ساعت ۱۰ صبح به مدت ۲۰ دقیقه روی آنتن رادیو صبا می رود.

سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000