اولین تریلر «فورد در برابر فراری» منتشر شد/ داستان فورد افسانه‌ای | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶
در فینال مسابقات NBA؛

اولین تریلر «فورد در برابر فراری» منتشر شد/ داستان فورد افسانه‌ای

اولین تیزر فیلم اکشن «فورد در برابر فراری» و داستان تلاش تیمی یک‌دل برای شکست اسب سرکش ایتالیایی‌ها در مسابقات اتوموبیل‌رانی عرضه شد.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، روز یکشنبه ۱۲ خرداد از اولین تریلر فیلم «فورد در برابر فراری – Ford v. Ferrari» در فینال بازی‌های لیگ بسکتبال آمریکا یا NBA رونمایی شد.

«فورد در برابر فراری» درامی اکشن به کارگردانی جیمز منگولد است. فیلم روایتی است از تیمی زبده و مصمم از مهندسان و طراحان آمریکایی که توسط کرول شلبی، نام پرآوازه دنیای مسابقات اتوموبیل‌رانی و ماشین‌های فرمول یک هدایت می‌شوند. این تیم خاص توسط هنری فورد دوم، رییس وقت کمپانی فورد و جوانترین پسر هنری فورد افسانه‌ای مامور شده‌اند تا با طراحی صفر تا صد اتوموبیلی به نام فورد جی‌تی۴۰۰، بر سلطه طولانی مدت فراری بر دنیای ماشین‌های اسپرت خاتمه دهند؛ امری که سرانجام در مسابقات قهرمانی جهان له‌منس فرانسه در سال ۱۹۶۶ به وقوع پیوست.

کریستین بیل، مت دیمون، کترینا بلف، نوآ جوپ و جاش لوکاس ستارگانی هستند که در این فیلم نفش‌آفرینی کرده‌اند. جز و جان هنری باترورث، جیسن کلر و خود کارگردان یعنی جیمر منگولد افرادی هستند که فیلمنامه این اثر را قلم زده‌اند.

طبق برنامه‌ریزی‌ها «فورد در برابر فراری» قرار است در ۱۵ نوامبر توسط استودیو فاکس قرن بیستم روی پرده‌های سینما بیاید.

اشکان مزیدی

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است