غزل های امام خمینی (ره) در رادیو صبا خوانده می شود/ سفر به اماکن مذهبی | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۰
الهه بیات در گفتگو با صبا:

غزل های امام خمینی (ره) در رادیو صبا خوانده می شود/ سفر به اماکن مذهبی

تهیه کننده دو ویژه برنامه تک قسمتی رادیو صبا به مناسبت ایام سوگواری ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد درباره آیتم های مختلف این برنامه ها توضیح داد.
الهه بیات تهیه کننده ویژه برنامه رادیویی «ساده و صمیمی» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره برنامه توضیح داد: «ساده و صمیمی» برنامه ای تولیدی و تک قسمتی است که به مناسبت ایام شهادت و عزا ساخته شده و روز سه شنبه ۱۴ خرداد به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) روی آنتن رادیو صبا می رود.
وی ادامه داد: «ساده و صمیمی» شامل بخش های مختلف رادیویی و با حال و هوای سالروز ارتحال امام خمینی(ره)  است. اجرای قطعات کوتاه نمایشی و خواندن غزل های امام راحل، پخش موسیقی و ترانه متناسب با این ایام، خواندن روایت و داستان و کلام گوینده که از سخنان امام خمینی می گوید از بخش های مختلف برنامه است.
بیات هم چنین درباره دیگر برنامه خود در رادیو صبا بیان کرد: «همسفر» ویژه برنامه مناسبتی در قالب نمایش است. در این نمایش یک خانواده ایرانی هستند که پدر خانواده جغرافیدان و پسر خانواده معماری می خواند و به گردشگری و تاریخ و جغرافیا علاقه دارد. متناسب با موضوع برنامه خانواده به اماکن مذهبی سفر می کنند و با تاریخ و آداب رسوم و فرهنگ و نوع معماری آن مکان آشنا می شوند.
تهیه کننده برنامه های رادیویی در پایان مطرح کرد: من دو برنامه «زنگ صبا» و «دور دنیا در پانزده دقیقه» را در رادیو صبا کار کردم اما به دلیل کمبود بودجه، مشکلات سازمانی و تصمیم خود شبکه مبتنی بر اینکه ساخت برنامه های رادیویی را به افراد رسمی رادیو بدهد دیگر با رادیو صبا همکاری نمی کنم و برنامه های مناسبتی هم از تولیدات گذشته هستند.
ویژه برنامه «ساده و صمیمی» به تهیه کنندگی الهه بیات و با اجرای حسن خلقت دوست و با نقش آفرینی بازیگران واحد نمایش روز سه شنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو صبا پخش می شود.
برنامه «همسفر» به تهیه کنندگی الهه بیات و با اجرای عالیه سادات جعفری و محسن دین‎محمد، روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود. «همسفر» روز چهارشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۰۹:۳۰ به معرفی و پیشینه تاریخی «مقبره شیخ طوسی» می پردازد. همچنین در ساعت ۲۱:۰۰ به معرفی «مسجد کوفه» اختصاص دارد.

سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000