می‌خواستیم با مسعود کیمیایی یک فیلم دفاع مقدسی کار کنیم/ کسی حمایت نکرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۷
رسول توکلی در گفتگو با صبا:

می‌خواستیم با مسعود کیمیایی یک فیلم دفاع مقدسی کار کنیم/ کسی حمایت نکرد

رسول توکلی می گوید قصد تولید فیلمی دفاع مقدسی با مسعود کیمیایی را داشته ولی نهادهای دولتی هیچ حمایتی نکردند.

رسول توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: در موسسه «نقش جهان» که مدیر عاملی آن را برعهده دارم، قرار بود فیلمی سینمایی به کارگردانی مسعود کیمیایی با نام «به شرط عشق» تولید شود که فیلمنامه آن نیز توسط استاد کیمیایی نوشته شده بود، ولیکن به دلیل این‌که بخش بازرگانی نتوانست اسپانسر را پای کار بیاورد، همچنین شیوع بیماری کرونا، تولید متوقف شد.

وی افزود: طرح این فیلم سینمایی را که درباره میدان نفتی نوروز بود کیوان عباسی نوشته و من طرح را از وی خریداری کردم تا به عنوان تهیه‌کننده در کار حضور داشته باشم. بعد از کنارگیری اسپانسر با وزارت نفت هم مذاکراتی داشتیم تا بتوانیم در نهایت این کار را جلوی دوربین ببریم، ولی آنها راضی به حمایت نشدند.

این بازیگر تاکید کرد: این فیلم سینمایی می‌خواست قصه ای را بیان کند که تا به امروز کمتر درباره آن حرف زده شده است، همچنین به واسطه این فیلم می‌خواستیم عرصه ای فراهم آوریم تا فیلمسازان قدیمی نیز بتوانند در حوزه دفاع مقدس کارهایی تاثیرگذار ارائه دهند.

توکلی در پاسخ به اینکه چرا فیلم را با سرمایه بخش خصوص تولید نمی‌کند، گفت: پروداکشن فیلم به نحوی نیست که بخش خصوصی قادر به تامین هزینه‌های آن باشد. نکته بعد اینکه قصه فیلم، پیامی را منتقل می‌کند که بخش دولتی موظف به حمایت از آن است، برای همین درک نمی‌کنم چرا این فیلم نباید از سوی نهادهای دولتی حمایت شود.

وی ادامه داد: کار دیگر موسسه نقش جهان در حوزه دوبله است. در این استودیو فیلم‌های مختلف سینمایی دوبله می‌شود، البته به دلیل دوبله‌های غیرمجازی که به صورت زیر زمینی انجام می‌شود کار دوبله هم آسیب فراوان دیده است.

این بازیگر درباره بازیگری هم گفت: آخرین بازی من در آثار سینمایی و تلویزیونی مربوط به فیلم سینمایی «سمور» به کارگردانی محمدرضا آهنج می‌شود که هم اکنون مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

توکلی در پایان تاکید کرد: متاسفم این را می‌گویم، اما برای من پیشنهاد مطلوبی در سینما و تلویزیون نبوده که بخواهم به آن جواب مثبت یا منفی بدهم! غیر از چند کار که به نظرم ارزش حضور نداشتند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000