رادیو تهران عید را با «جشن سپاس» جشن می‌گیرد/ طنز به روایت دکتر میثم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
میثم عبدی در گفتگو با صبا:

رادیو تهران عید را با «جشن سپاس» جشن می‌گیرد/ طنز به روایت دکتر میثم

میثم عبدی تهیه کننده «۰۲۱» و بخش سرگرمی «جشن سپاس» رادیو تهران درباره این برنامه ها توضیح داد.
میثم عبدی بازیگر، گوینده و تهیه‌کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار صبا درباره ویژه برنامه «جشن سپاس» توضیح داد: «جشن سپاس» یک برنامه کلی ویژه عید فطر است که بخش‌های متفاوتی دارد و چند ساعت یک بار تیم‌ها عوض می شوند. من تهیه‌کننده یکی از بخش‌ها هستم که زیرمجموعه گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران است.
وی در توضیح آیتم مربوط به خودش گفت: مبنای این بخش مسابقه است و بیشتر زمان برنامه را مسابقه پر خواهد کرد و نیاز به مشارکت شنونده‌ها دارد. مسابقه شامل خلاقیت، اطلاعات عمومی و سوال های مذهبی خواهد بود.
عبدی ادامه داد: البته آیتم های طنز ویژه عید هم خواهیم داشت.همچنین  آیتم موسیقی همراه با دیالوگ‌های فیلم‌های طنز را داریم و آیتم نمایش که نمایش های کوتاهی بر اساس حکایت‌های قدیمی نوشته شده است و محمد حسین امیدی و سینوره کفاش طلب به طور زنده اجرا خواهند کرد.
وی درباره دیگر برنامه‌های خود در رادیو تهران، بیان کرد: تهیه‌کنندگی مسابقه «۰۲۱» را که مسابقه اطلاعات عمومی است به صورت یک هفته در میان به عهده دارم. گویندگان این برنامه فربد مقدم و سینوره کفاش طلب هستند.
این گوینده رادیو در پایان توضیح داد: همچنین در برنامه «تهران من» به عنوان مجری_ بازیگر، کاراکتر طنز دکتر میثم را اجرا می کنم. رویکرد این برنامه شوخی با خبرها و موضوعات روز اجتماعی است. در کنار این برنامه ها، تهیه کننده برنامه شنبه شب‌های رادیو تهران هم هستم که برنامه ای ویژه تئاتر است که به معرفی تئاترهای روی صحنه تهران و خبرها و اتفاقات تئاتری می پردازد. کارشناس و مجری این برنامه هم علی جعفری است.

 

ویژه برنامه «جشن سپاس» رادیو تهران از  ۱۵خرداد به مناسبت عید فطر از ساعت ۶ صبح با پوشش زنده مراسم نماز عید فطر شروع می شود. بخش سرگرمی این ویژه برنامه به تهیه کنندگی میثم عبدی از ساعت ۱۳ تا ۱۷ از شبکه رادیویی تهران پخش می شود. «جشن سپاس» تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد شد.
برنامه « تهران من» از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۷ به مدت ۲۱۰ دقیقه روی آنتن رادیو تهران خواهد رفت.
همچنین پخش مسابقه «۰۲۱» از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در مدت زمان ۹۰ دقیقه از رادیو تهران پخش می‌ شود.

ویژه برنامه شنبه شب های رادیو تهران نیز از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ برای علاقه مندان پخش می شود.

یاسمن رئیسی‌یکتا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000